  • 11. Data: 2009-06-23 08:44:16
    Temat: Re: "akumulatorki alkaliczno - manganowe"
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Norbert" <...@h...spam> napisał w wiadomości
    news:h1l623$jfn$1@sunflower.man.poznan.pl...

    > Bo te 'aku' sa do uzadzen typu lowdrain ktorych uzywasz od czasu do czasu,

    szkoda, ze Elemis nic o tym nie pisze
    http://www.myelemis.pl/docs/zasilanie/karty_produkto
    w/kp_lad_bcm2005-2b.pdf

  • 12. Data: 2009-06-24 01:01:24
    Od: "Norbert" <...@h...spam>

    > szkoda, ze Elemis nic o tym nie pisze
    > http://www.myelemis.pl/docs/zasilanie/karty_produkto
    w/kp_lad_bcm2005-2b.pdf

    Rozwalil mnie na pudelku na zdjeciu napis 'brak efektu zapamietywania',
    dobrze ze pod spodem napisali no memory effect, choc z tym bym sie tez nie
    zgodzil.

  • 13. Data: 2009-06-27 10:34:35
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 20 Jun 2009 00:15:10 +0200, Gotfryd Smolik news wrote:
    > Czy dobrze mi się wydaje, że toto:
    >http://allegro.pl/item663943937_pierwsze_na_rynku_a
    kumulatorki_aa_o_napieciu_1_5v.html
    >...to są tzw. "ogniwa RAM",

    Chyba tak.

    >dość spory opór wewnętrzny (gorzej niż NiMh)

    ciekawe: "gorzej" czy "cyfrowka nawet nie startuje"

    No i specjalna ladowarka potrzebna.

    J.