  • 21. Data: 2011-01-10 11:44:40
    Temat: Re: akumulator zelowy - jakich firm unikac
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "PeJot" <P...@0...pl> napisał w wiadomości
    news:igekll$dd6$1@inews.gazeta.pl...

    > Może i taniej, ale cement chyba nie specjalnie lubi kwaśne otoczenie.

    A co t obchodzi "producenta":).

    Artur(m)

  • 22. Data: 2011-01-12 01:22:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Artur(m)" <m...@i...pl> wrote in message

    > Uzytkownik "Irokez" <n...@e...pl> napisal w wiadomosci

    > A to niezwykle ciekawe,... i dzialaly?
    > Nie taniej (szybciej) bylo zalac cementem.

    Ja wciaz obstawiam, ze ten film to byla sciema, cos jak te filmy
    jak ludzie popcorn robia 4 telefonami komórkowymi...

    To jest po prostu niemozliwe aby ktokolwiek wypuscil serie takich
    akumulatorów bo to jest latwe do udowodnienia oszustwo...
    Znalezienie jednego takiego, potem kupujesz kilkanascie sztuk
    i bierzesz producenta do sadu puszczajac go z torbami z CEO do
    pierdla.

  • 23. Data: 2011-01-12 01:43:29
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 11 Jan 2011 19:22:14 -0600, Pszemol wrote:
> [...]
    >Znalezienie jednego takiego, potem kupujesz kilkanascie sztuk
    >i bierzesz producenta do sadu puszczajac go z torbami z CEO do

    Pszemolu, tobie sie jak zwykle wszystko pomylilo :-)

    Jak chcesz puscic producenta z torbami, jesli jego CEO jest bratem
    wysoko postawionego czlonka Partii ? A jak chcesz udowodnic oszustwo
    bez wylozenia grubszej gotowki na ekpertyze ?

    A poza tym jakie oszustwo ? moze to jest model 10Ah, a robia tez 15Ah.
    Oczywiscie tolerancja jest +/-10%.

    J.

  • 24. Data: 2011-01-12 02:06:00
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F napisał:

    > Pszemolu, tobie sie jak zwykle wszystko pomylilo :-)
    >
    > Jak chcesz puscic producenta z torbami, jesli jego CEO jest bratem
    > wysoko postawionego czlonka Partii ?

    Proszę mi tutaj bez kryptoreklamy chińskiej V1agry.

    > A jak chcesz udowodnic oszustwo bez wylozenia grubszej gotowki
    > na ekpertyze ?
    >
    > A poza tym jakie oszustwo ? moze to jest model 10Ah, a robia tez 15Ah.

    Albo wersja ekologiczna, bezołowiowa (no, prawie bezołowiowa).

    --
    Jarek

  • 25. Data: 2011-01-23 18:35:48
    Od: Andgro <b...@a...com>

    Przede wszystkim trzeba trafić na oryginał a nie tandetna chińską
    podróbę. Pewnym wyznacznikiem jest cena. Ale cała prawda wyjdzie dopiero
    na przyrządach.

    --

    Pozdrawiam,

    A. Grodecki

    "Wszystkie zwierzęta są równe.
    Ale te, które mają futerko w trójkolorowe pasy, są równiejsze."