  • 1. Data: 2011-01-06 22:57:24
    Temat: Przejściówki do PICów do PicKIT2
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    Witam !

    Mam programator PicKit2. Wychodzi z niego 6 pinów. Coś podobnego do tej:
    http://microchips-pic.blogspot.com/2009/11/programmi
    ng-adaptor-board-for-fd.html
    Pozwala na programowanie róznych procesorów. Nie mogę jednak znaleźć
    schmatau do tej płytki. Czy posiadacie gdzieś w swoich zasobach taki schemat
    ?

    --
    VSS

  • 2. Data: 2011-01-09 08:40:22
    Temat: Odp: Przejściówki do PICów do PicKIT2
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

> [...]
    > Pozwala na programowanie róznych procesorów. Nie mogę jednak znaleźć
    > schmatau do tej płytki. Czy posiadacie gdzieś w swoich zasobach taki
    To jest: Programming Adaptor Board.
    Nie jest to programator, tylko przejściówka.
    Tu gdzie są piny (6, czasem 5) to wchodzą sygnały i napięcie zasilające z
    programatora.
    Płytka jest do programowania mikrokontrolerów, które wkładamy po
    zaprogramowaniu do swojej płytki.
    Zazwyczaj na swojej płytce daje się złącze 5 pin i wkłada się przewód z
    programatora.
    Schemat jest w MPLAB w Helpie:
    MPLAB ICD 2\ modular Cable and Connector
    1- VPP
    2- VDD
    3- GND
    4- RB7 (DANE)
    5- RB6 (ZEGAR)
    6- tylko dla tych procesorów, które mają osobne wejście LVP

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Łazar