  • 1. Data: 2011-01-06 21:00:48
    Temat: Uklad scalony - generator znakow TV
    Od: "Chomik" <c...@h...pl>

    Mozecie polecic jakis ukladzik do generowania znakow TV. Istotne cechy to
    aby pracowal w trybie nakladania znakow jak rowniez w trybie generacji
    calego sygnlu telewizyjnego (tlo z napisami). Standard PAL, dostepnosc w
    detalu w miare proste programowanie najlepiej po I2C. Spotkaliscie cos
    takiego? Uzywalem wczesniej STV5730 ale szukam czegos innego bardziej
    przyjaznego i dostepnego.

  • 2. Data: 2011-01-06 21:07:53
    Temat: Re: Uklad scalony - generator znakow TV
    Od: "Ciemny" <m...@a...na.stronie.www.lhs.pl>

    ?
    Użytkownik "Chomik" <c...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > detalu w miare proste programowanie najlepiej po I2C. Spotkaliscie cos
    > takiego? Uzywalem wczesniej STV5730 ale szukam czegos innego bardziej

    MAX7456
    Sterowany chyba po SPI z tego co pamiętam.

    Pozdr. TC

  • 3. Data: 2011-01-06 21:49:48
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    W wiadomości:ig5ah6$jnm$...@n...supermedia.pl,
    Chomik <c...@h...pl> nastukał:
> [...]
    > Spotkaliscie cos takiego? Uzywalem wczesniej STV5730 ale szukam
    > czegos innego bardziej przyjaznego i dostepnego.

    no, na dzis to wystrczy procesor i LM1881. ja mam generator tekstów na
    scalaku od telegazety. działa w poprawnie z rozdzielczościa telegazety

    --
    VSS