  • 11. Data: 2009-09-30 13:47:53
    Temat: Re: akumulator a temperatura otoczenia
    Od: jesz <m...@w...pl>

    On 30 Wrz, 11:15, Vir <a...@o...pl> wrote:

    > Nie wiem, jakie masz moto, sądząc z pojemności akumulatora nie jest to
    > BMW (jeśli taki wywód ma sens). Chciałem tylko zauważyć , że moje moto z
    > ABS-em nie lubi słabego aku i pomimo tego, że zapali, to ABS już działać
    > nie będzie i trzeba go resetować. Ja zimą trzymam moto na stałe
    > podłączone do prostownika.
    >
    > --
    > Vir
    > Duża czarna bawarka i mała czarna japonka

    Mam dragstara 1100 więc problem z ABS mi odpada natomiast zastanawiać
    się zaczynam nad jeszcze jedną kwestią trzymania go na powietrzu w
    październiku - mianowicie rdza. Wczoraj lało cały dzień a w nocy
    temperatura odczuwalna spadła do prawie zera. Szkoda mi trochę qrcze
    sprzęta, nie da rady podeschnąć jeśli będzie padało kilka dni. Niby ma
    pokrowiec oxforda ale przy takich opadach nic on nie daje ...

  • 12. Data: 2009-10-01 14:02:27
    Od: "greg" <g...@f...com>

    "jesz" <m...@w...pl> wrote in message
    o.googlegroups.com...

[...]

    Hej,

    te pokrowce to w ogóle moim zdaniem nie warto bo deszcz nawet jak na moto
    bezpośrednio nie pada to i tak wilgoć wnika wszędzie a potem wyschnąć nie
    może no bo pokrowiec uszczelnia i w efekcie cały czas stoi w wilgoci.

    No chyba, że bezpośreni opad jakoś tam chromom szkodzi, czy skórom...

    Ale ja uważam że lepiej bez.

    greg

  • 13. Data: 2009-10-04 21:21:42
    Od: The_EaGle <t...@d...com>

    greg pisze:

> [...]
    > moto bezpośrednio nie pada to i tak wilgoć wnika wszędzie a potem
    > wyschnąć nie może no bo pokrowiec uszczelnia i w efekcie cały czas stoi

    Nie wyobrażam sobie aby moto stało bez pokrowca pod chmurką... Miesiąc
    stał mój moto w ASO pod chmurką i już widać było że miał dość -
    siedzenie zmokło, stacyjka sie zacinała, alarm zalało...
    Fakt że pokrowiec ma i wady ale bez przesady. Jak suchy jest schowany to
    pomimo deszczu w środku jest suchy.Mój pokrowiec jest podgumowany i nie
    ma bata żeby przemiękał.

    Co innego jak sie przykrywa mokry to faktycznie może lepiej aby zdjąć
    jak przestanie padać żeby wysechł ale nie cały czas stał bez pokrowca.

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 14. Data: 2009-10-04 21:49:47
    Od: n...@s...com

    On Sun, 04 Oct 2009 23:21:42 +0200, The_EaGle <t...@d...com> wrote:

    >Nie wyobrażam sobie aby moto stało bez pokrowca pod chmurką... Miesiąc
    >stał mój moto w ASO pod chmurką i już widać było że miał dość -
    >siedzenie zmokło, stacyjka sie zacinała, alarm zalało...

    Wez se zrob jakis serwis :) Stawiam zlomy pod chmurka i siedzenia nie
    zamakaja (gabka), stacyjka dziala, alarm i inne pierdoly tez.

    >pomimo deszczu w środku jest suchy.Mój pokrowiec jest podgumowany i nie
    >ma bata żeby przemiękał.

    Ale jest bat zeby sie wilgosc kondesowala i zostawala tam na dluuugo
    :)

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 15. Data: 2009-10-05 13:37:37
    Temat: Re: akumulator a temperatura otoczenia - OT
    Od: KLOSZ <konradki@USUN_TOwp.pl>

    cpt. Nemo pisze:

    > Ale to przy gownianym alarmie :)
    > Ze starym poczciwym MATem moze przestac cala zime bez ladowania i nie
    > zje akumulatora :)
    >
    > pozdrawiam, Leszek

    Kurde, to jakiegos innego MATa chyba mam, albo jakis gowniany aku, bo
    ostatnio drynda postala 5 dni w garazu z wlaczonym MATem 450 i juz nie
    chciala ze mna gadac..... znaczy rozrusznik gadal, ale uklad zaplonowy
    juz nie chcial. Niby aku niecaly rok temu przez Drutka wymieniane, a tu
    takie hocki-klocki.

    Zdrowko
    KLOSZ