  • 1. Data: 2009-09-28 20:13:57
    Temat: rozmiar tablicy rejestracyjnej
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Witka,

    Zna ktos rozmiary motocyklowej tablicy rej? Nie mam pod reka motocykla a
    znalazlem takie cos:
    http://tinyurl.com/y8phupm
    i nie wiem czy pasuje do naszych tablic. Pewnie tak bo niemcy i reszta
    EU ma chyba takie same.

    P.S. Kuczu, nie chce naduzywac Twojej zyczliwosci (obiecales, ze jakby
    co to mozesz wyrezac takie cus) wiec poki co to szukam :)

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 2. Data: 2009-09-28 20:24:51
    Temat: Re: rozmiar tablicy rejestracyjnej
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Laphroaig pisze:
    > Witka,
    >
    > Zna ktos rozmiary motocyklowej tablicy rej?

    150x190 mm

    > Nie mam pod reka motocykla a znalazlem takie cos:
    > http://tinyurl.com/y8phupm
    > i nie wiem czy pasuje do naszych tablic. Pewnie tak bo niemcy i reszta
    > EU ma chyba takie same.

    Niemcy maja sporo wieksze tablice.

    > P.S. Kuczu, nie chce naduzywac Twojej zyczliwosci (obiecales, ze jakby
    > co to mozesz wyrezac takie cus) wiec poki co to szukam :)

    Obiecalem przy swiadkach wiec sie nie wycofam :)

    A to z linka to tandeta straszna. Dwa kawalki blachy wyciete laserem i
    polakierowane proszkowo. Lampa chinska. Generalnie zenua.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 3. Data: 2009-09-28 20:26:58
    Od: Monster <"alpy2usun _to"@op.pl>

    Laphroaig pisze:
> [...]
    > znalazlem takie cos:
    > http://tinyurl.com/y8phupm
    > i nie wiem czy pasuje do naszych tablic. Pewnie tak bo niemcy i reszta

    Raczej nie,Niemcy z bilbordami jeżdżą:-)
    190 × 150 mm chyba

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 4. Data: 2009-09-28 20:31:06
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Monster pisze:

    > Raczej nie,Niemcy z bilbordami jeżdżą:-)

    Ze stolikami turystycznymi. Przykrecasz 4 rurki od namiotu i masz
    genialny stolik dla 4 osob.

  • 5. Data: 2009-09-28 21:25:49
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Kuczu wrote:
    > Laphroaig pisze:
    Lampa chinska. Generalnie zenua.

    Czyli raczej to z linka nie przypasuje. Ale to nawet dobrze bo tez mi
    sie to nie widzialo, Jakies tandentne juz na pierwszy rzut oka.
    Cos czuje, ze bez Twojej pomocy sie nie obejdzie ;).
    Ale do nastepnego sezonu jeszcze sporo czasu. Poki co to czekam na
    kierunki, cos dlugo ida.

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 6. Data: 2009-09-28 21:33:31
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Kuczu wrote:

    > Ze stolikami turystycznymi. Przykrecasz 4 rurki od namiotu i masz
    > genialny stolik dla 4 osob.

    Az musialem zejsc do piwnicy zobaczyc stara poniemiecka tablice (zostala
    mi z pierwszego moto), rzeczywiscie gigantyczna, ok 20x23 cm.
    Dobrze, ze jej nie wyrzucilem, teraz bede z niej mogl zrobic billboard ,
    stolik, albo jedno i drugie :)

    A myslalem, ze rozmiar tablicy reguluja jakies przepisy unijne (pewnie
    do nas jeszcze nie dotarly).

    --
    pozdr
    Laphroaig

  • 7. Data: 2009-09-29 06:06:57
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Laphroaig pisze:

    > A myslalem, ze rozmiar tablicy reguluja jakies przepisy unijne (pewnie
    > do nas jeszcze nie dotarly).

    Motocyklowe sa inne w kazdym kraju Unii. Rekord miniaturyzacji bija
    tablice francuskie. Niemieckie sa drugim biegunie.