    From: The_EaGle <t...@d...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: akumulator a temperatura otoczenia
    Date: Sun, 04 Oct 2009 23:21:42 +0200

    greg pisze:

    > te pokrowce to w ogóle moim zdaniem nie warto bo deszcz nawet jak na
    > moto bezpośrednio nie pada to i tak wilgoć wnika wszędzie a potem
    > wyschnąć nie może no bo pokrowiec uszczelnia i w efekcie cały czas stoi
    > w wilgoci.

    Nie wyobrażam sobie aby moto stało bez pokrowca pod chmurką... Miesiąc
    stał mój moto w ASO pod chmurką i już widać było że miał dość -
    siedzenie zmokło, stacyjka sie zacinała, alarm zalało...
    Fakt że pokrowiec ma i wady ale bez przesady. Jak suchy jest schowany to
    pomimo deszczu w środku jest suchy.Mój pokrowiec jest podgumowany i nie
    ma bata żeby przemiękał.

    Co innego jak sie przykrywa mokry to faktycznie może lepiej aby zdjąć
    jak przestanie padać żeby wysechł ale nie cały czas stał bez pokrowca.

    Pozdrawiam
    Rafał