  • Data: 2023-08-28 07:44:51
    Temat: Re: aku w latopach nieużywanych
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sunday, August 27, 2023 at 2:24:51 a.m. UTC-5, J.F wrote:
> [...]
    z lutego 2015. Tak na niej pisalo.
    jeden kit czy oryginal czy podroba. Chcialem swieza. Szukalem i szukalem i jest.
    Pisza ze nowe.

    > Postep w ogniwach jednak jest. To czemu nie miałaby miec wiekszej
    > pojemnosci?
    > Ale faktycznie Chinczycy mają fantazje, i mogą wydrukować cokolwiek.

    Jaki tam postep?
    Pojedyncze procenty gestosci.
    No, ile? 20% w porownaniu do 10 letnich li-ion?

    Drukuja farmazony i tyle...

    lata, wymienione dzialaja max 2.
    zwarcie/uplynnosc robi i bateria zdycha wczesniej.
    > Hm, a jakie zegarki?
    > Bo moje wytrzymują dłuzej.

    A byle jakie, od takich odpustowych za 20pln poprzez jakies casio.

    > No ale baterie malutkie to tak samo jak duże - nie wiadomo czy nie
    > oszukane, czy nie podróba, czy nie odpad z produkcji, czy nie lezak,
    > czy nie przegrzane w transporcie ...

    No wlasnie, kij wi co sie kupuje. Nawet jak nadrukowana jest jakas znosna marka w
    rodzaju Vinnic, Rayovac, Maxell.