  • Data: 2014-08-26 14:59:32
    Temat: Re: ajfon 5
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-08-26 00:24, Użytkownik Pszemol napisał:

    > Ale nie rozumiem dalej, jakiego softu od googla?
    > Po co Ci program pocztowy od googla skoro ten wbudowany
    > w iPhone obsługuje konto gmail i wiele innych kont wyśmienicie.
    > Sam mam konto gmail obsłużone w taki sposób, bez ściągania
    > softu do maila od googla.

    Ty faktycznie mało rozumiesz i jak widać mało wiesz.
    Ktoś wprowadził modę na korzystanie do przeglądania pewnych
    danych czy stron ze specjalizowanych narzędzi.
    Więc ludzie z nich korzystają i nie pomoże im fakt że
    ty z nich nie korzystasz i problemu nie rozumiesz.

    > Problem facebooka polega na dzwonieniu gdy taki link
    > pojawi się w MESSENGERZE facebooka, a więc gdy masz
    > sesję z kimś kogo znasz i utrzymujesz prywatną rozmowę.
    > Dlatego skwitowałem to jako problem akademicki.

    Dzieciaki licytują się ilością znajomych czy kontaktów
    na takich gównianych stronach jak facebook.
    Więc można linka dostać od kogoś kogo nie znasz ale
    dołączyłeś go do listy znajomych czy kontaktów.

    Jak na kogoś kto prowokuje idiotyczne dyskusje ze zwolennikami
    innych sprzętów i systemów strasznie dużo rzeczy nie potrafisz
    zrozumieć.