  • Data: 2014-08-26 00:24:58
    Temat: Re: ajfon 5
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message
    news:ltesvg$laa$1@node2.news.atman.pl...

    > Nie rozpędzaj się jako problem akademicki skwitowałeś
    > niestety całość i popełniłeś błąd lub świadomie skłamałeś.

    > Nie bardzo akademicki bo nie musisz mieć programu pocztowego
    > skonfigurowanego na otwieranie linków w safari. Powiedział bym
    > że w przypadku softu od googla z automatu nie masz.

    Ale nie rozumiem dalej, jakiego softu od googla?
    Po co Ci program pocztowy od googla skoro ten wbudowany
    w iPhone obsługuje konto gmail i wiele innych kont wyśmienicie.
    Sam mam konto gmail obsłużone w taki sposób, bez ściągania
    softu do maila od googla.

    > A problem facebooka też tak samo wytłumaczysz i rozwiążesz ?
    > Zdecydowanie usiłujesz poważny bo finansowy problem zlekceważyć.
    > No ale skoro nie potrafisz naprawić to jako użytkownik

    Problem facebooka polega na dzwonieniu gdy taki link
    pojawi się w MESSENGERZE facebooka, a więc gdy masz
    sesję z kimś kogo znasz i utrzymujesz prywatną rozmowę.
    Dlatego skwitowałem to jako problem akademicki.