-
Data: 2010-10-25 14:32:11
Temat: Re: ai czyli tryby
Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]> On 22 Paź, 16:28, p...@p...onet.pl wrote:
> > No wiem ze jest to ciekawe tylko ze teraz nie moge a dwa pewnie wymaga
> > wglebienia sie w temat na wiele godzin albo i pare dni a ja jakos mniej
> > trakruję ten temat jako półroczny wykład uniwersytecki a bardziej jako coś
> > szybkiego i praktycznego co moznaby szybko zrobic :/
> >
> > temat wydaje sie nie jest trudny - chodzi mi zasadniczo o to jak takie walki
> > moglby _wygladac_ bo cos utknalem co do koncepcji, przepisanie tego na kod
> > nie byloby raczej trudne Dziwnie utknąłem z tym AI (typowe jak sadze, ale
> > bedzie trzeba to 'jakos' przeskoczyc - i wlasnie o to pytam, jak?
>
> Jesli nie chce Ci sie poswiecic troche godzin to tak - temat z
> pewnoscia bedzie trudny.
> A na poczatek, skoro brakuje Ci natchnienia, moze po prostu zaczniesz
> podgladac, jak to robia inni? Przeciez powstalo juz troche takich gier
świeta racja ale nie znasz moich uwarunkowań (chwilowo nie mam stalego
dostepu do netu itd) bardzo chetnie zapoznalbym sie z kodem kultowej
dla mnie gry ELITE sciagnalem chyba nawet kiedys zrodla ale to jest w asmie
na bbc micro czy jakiegos acorna ;-) (juz dokladnie nie pamietam co
z tymi zrodlami) -- pytam tu bo moze jest ktos kto sie tym zajmowal i
ma cos do powiedzenia lub tez chce sie tym zajac pomyslec i cos napisac i
mi poradzic... whatever.. nie ma odpowiedzi, nikt sie nie zajmuje, luzik,
wpadne nast razem z innym pytaniem pzdr
fir
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
Następne wpisy z tego wątku
- 25.10.10 15:36 Karol Y
- 25.10.10 16:02 Adam Kłobukowski
- 25.10.10 16:14 Karol Y
- 25.10.10 16:47 Adam Kłobukowski
- 25.10.10 19:34 Karol Y
- 25.10.10 21:03 Mariusz Marszałkowski
- 25.10.10 23:08 Michoo
- 25.10.10 23:35 Norbert
- 28.10.10 13:27 fir
- 28.10.10 13:33 p...@p...onet.pl
- 28.10.10 13:33 p...@p...onet.pl
- 29.10.10 10:42 ds
- 29.10.10 10:43 ds
- 02.11.10 08:33 p...@p...onet.pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- Popr. 14. Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- Arch. Prog. Nieuprzywilejowanych w pełnej wer. na nowej s. WWW energokod.pl
- 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- TCL - problem z escape ostatniego \ w nawiasach {}
- Nauka i Praca Programisty C++ w III Rzeczy (pospolitej)
- testy-wyd-sort - Podsumowanie
- Tworzenie Programów Nieuprzywilejowanych Opartych Na Wtyczkach
- Do czego nadaje się QDockWidget z bibl. Qt?
- Bibl. Qt jest sztucznie ograniczona - jest nieprzydatna do celów komercyjnych
- Co sciaga kretynow
- AEiC 2024 - Ada-Europe conference - Deadlines Approaching
- Jakie są dobre zasady programowania programów opartych na wtyczkach?
- sprawdzanie słów kluczowych dot. zła
- Re: W czym sie teraz pisze programy??
- Re: (PDF) Surgical Pathology of Non-neoplastic Gastrointestinal Diseases by Lizhi Zhang
Najnowsze wątki
- 2025-01-20 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-20 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-20 huta ruszyla
- 2025-01-20 piece wodorowe
- 2025-01-20 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-20 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-20 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-20 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-19 Test - nie czytać
- 2025-01-19 qqqq
- 2025-01-19 Tauron przysyła aneks
- 2025-01-19 Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- 2025-01-18 Power BANK z ładowaniem przelotowym robi PRZERWY
- 2025-01-18 Pomoc dla Filipa ;)