    From: p...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: ai czyli tryby
    Date: Mon, 25 Oct 2010 16:32:11 +0200
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Jesli nie chce Ci sie poswiecic troche godzin to tak - temat z
    > pewnoscia bedzie trudny.
    > A na poczatek, skoro brakuje Ci natchnienia, moze po prostu zaczniesz
    > podgladac, jak to robia inni? Przeciez powstalo juz troche takich gier

    świeta racja ale nie znasz moich uwarunkowań (chwilowo nie mam stalego
    dostepu do netu itd) bardzo chetnie zapoznalbym sie z kodem kultowej
    dla mnie gry ELITE sciagnalem chyba nawet kiedys zrodla ale to jest w asmie
    na bbc micro czy jakiegos acorna ;-) (juz dokladnie nie pamietam co
    z tymi zrodlami) -- pytam tu bo moze jest ktos kto sie tym zajmowal i
    ma cos do powiedzenia lub tez chce sie tym zajac pomyslec i cos napisac i
    mi poradzic... whatever.. nie ma odpowiedzi, nikt sie nie zajmuje, luzik,
    wpadne nast razem z innym pytaniem pzdr

    fir