  • Data: 2012-05-25 07:39:03
    Temat: Re: ?adowarka Samsung ACE do SE LWW
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 24 May 2012 23:32:11 +0200, cpt. Nemo wrote:

    > A chocby o samorobce ktora zazwyczaj bedzie lepsza i solidniejsza od
    > tych firmowych, choc czesto brzydsza :)
    > Firmowe/niefirmowe i tak czesto jednakowe chinskie wyroby z tym ze te
    > firmowe dodawane do sprzetu trzymaja dosc stabilnie zadeklarowane
    > parametry, a te za 5zl juz inaczej - czesc dziala stabilnie, a czesc
    > parametrow nie trzyma, ot loteria. Najlepiej samemu pomierzyc co
    > naprawde potrafia.

    Ale chwila. Najpierw zbyt mocna ładowarka miała uwalać urządzenie, potem
    się pochwaliłes ze Tabem zjarałeś ładowarkę (i tu pytałem jaką), a teraz
    już całkiem poszedłeś w ,,opowieści dziwnej treści''.
    Przypominam, że na początku pytający chciał się upewnić, że może ładowarkę
    od jednego fona zapiąc do innego. Może.

    EOT jak dla mnie.
    --
    Michał