  • Data: 2012-05-26 11:18:24
    Temat: Re: ?adowarka Samsung ACE do SE LWW
    Od: "cpt. Nemo" <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michal Tyrala" <w...@b...com.pl> napisał w wiadomości
    news:slrnjru6nn.j8m.wiesiu@hydra.ck.polsl.pl...

    > Ale chwila. Najpierw zbyt mocna ładowarka miała uwalać urządzenie,

    ? A to czemu ?
    Zbyt wydajna pradowo niczego nie uwali jesli napieciowo jest zgodna.

    > potem
    > się pochwaliłes ze Tabem zjarałeś ładowarkę (i tu pytałem jaką),

    FTD-06PS-5.0V

    > a teraz
    > już całkiem poszedłeś w ,,opowieści dziwnej treści''.
    To znaczy jakie ?

    > Przypominam, że na początku pytający chciał się upewnić, że może
    > ładowarkę
    > od jednego fona zapiąc do innego. Może.

    Lub nie moze, wszystko zalezy jakie to beda fony, telefon raczej nie
    padnie jesli obie ladowarki sa 5V, natomiast jesli ktoras z nich nie
    wyrobi z wydajnoscia pradowa dla telefonu, a niektore telefony potrafia
    potrzebowac do 2A i nie koniecznie jak Ty starasz sie wymyslec w
    idealnych warunkach tylko ladowania bateri na wylaczonym sprzecie, ale
    np. podczas ladowania w trakcie jazdy samochodem i uzywania nawigacji z
    pelna jasnoscia ekranu i powiedzmy jakims internetowym radiem w tle :)