  • Data: 2012-05-25 08:07:07
    Temat: Re: ?adowarka Samsung ACE do SE LWW
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 25 May 2012 02:30:26 +0200, Krystek wrote:

    > Ostatnio będąc w Media Marktcie widziałem fajne przejściówki z różnymi
    > końcówkami i wtykiem do gniazdka zapalniczki oraz do ładowarki sieciowej
    > 110/230 z wbudowanym gniazdkiem zapalniczki samochodowej. Nawet chciałem
    > sobie kupić, z myślą o tych przejściówkach i końcówkach (micro USB, mini
    > USB, duży wtyk, mały wtyk do Nokii), ale ostatecznie nie kupiłem.
    > Zresztą na pudełku nie było wymienionego modelu mojej Nokii (E55).
    > Sprawdziłem jednak ile ma ten zasilacz do przejściówek - daje prąd do
    > 500 mA.

> [...]

    Jakiś wniosek z odkrycia różnej wydajności prądowej ładowarek?

    Przypomnę, ten prąd to nie jest parametr źródła prądowego, tylko max
    wydajność źródła napięcia.
    http://www.powersupplywiki.com/index.php?title=Foldb
    ack_Current_Limiting

    Jedynym ryzykiem, jakie widzę, to ładowanie litówki dużym prądem i brak
    zabezpieczenia termicznego w urządzeniu/baterii. Ale że litówki jak już
    zapłoną, to zwykle efektownie, to raczej temperaturę się w urządzeniach
    kontroluje... (i tu niezależnie od mieszania ładowarek, generalnie jak
    się pcha 1A to zwykle jest ciepło :-))
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns