  • 11. Data: 2010-07-11 17:08:28
    Temat: Re: about Tamron AF 60 mm f/2 DiII LD IF Macro 1:1
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    J-L-F pisze:

    > Chyba zostanę z Canon EF 50mm 2,5 Macro. Dlatego, że Canon.

    Hmm ... albo Canon 60 2,8 Macro - jobla idzie dostać ...

  • 12. Data: 2010-07-12 09:12:20
    Od: "Krzysztof W." <k...@a...pl>

    Byba chodzi o obiektywy: Canon EF-S 60 mm f/2.8 Macro USM (1489.00 PLN) i
    Tamron AF SP 60 f/2.0 Di II (1550.00 PLN)
    Nie widzę aby canon był tańszy, o połowę. Chyba myli Ci się z Canonem EF 50
    f/1.8 II.

    Krzysztof Wysocki
    ArtsDesign - projektowanie graficzne
    www.artsDesign.pl