  • 11. Data: 2013-05-26 17:13:39
    Temat: Re: abonament bez telefonu
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 26 May 2013 15:16:04 +0200, wieslav napisał(a):
    > Niektórzy może i umieją liczyć ale chcą mieć abonament pewny i bez loterii
    > typu: zablokują kartę czy nie, stracę numer czy nie ...

    Ale w kazdym moga.

    > A coraz więcej o tym piszą w sieci!
    > Wolą jasny regulamin a nie ten, w którym jest tyle niejasności m.in.
    > operator może zmienić sam warunki umowy z nieokreślonego na określony, żądać

    Ale zawsze moze. Do tej pory mu sie to nie bardzo oplacalo, ale
    mozliwosc zawsze byla.

    > zwrotu (w przypadku wypowiedzenia przez abonenta umowy) bunusu, ulg ...

    No to powinna im sie spodobac oferta bez zobowiazan, bez ulg do zwrotu
    itp ;-)

    I nawet zablokowanie karty mniej grozne, skoro mozna zawsze przeniesc
    do innego.

    J.

  • 12. Data: 2013-05-26 19:32:21
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

    > Tak czy inaczej - pewna era sie skonczyla. Co juz troche widac - teraz
    > ci beda wciskac tablety, dwa tablety dla dzieci itp.

    Tle, że jak się patrzy na oferty ze smartfonem czy tabletem, to one też
    wypadają drogo, szczególnie w abo < 100zł.
    Nie bardzo rozumiem jak się komuś opłaca brać abo z telefonem i potem
    ten telefon sprzedać na allegro. Wg. moich obliczeń to żaden interes, w
    każdym razie w taryfach dla klientów indywidualnych.
    S.

  • 13. Data: 2013-05-26 20:01:05
    Od: "wieslav" <w...@w...pl>

    > Zobacz to:
    > https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-pr
    n1/69477_636111636415823_329315365_n.jpg

    > Umowa opiewa na taryfę sim-only, z cyro na 18 miesięcy i płatnością
    > miesięczną w wysokości 29 zł.
    > Czyli sekundę po podpisaniu można złożyć wypowiedzenie z datą +18
    > miesięcy,
    > wpłacić 522 zł i przeciąć sima nożyczkami. Przy braku połączeń wypełni to
    > wszystkie zobowiązania klienta wynikające z umowy

    Owszem tutaj wszystko się zgadza.

    > A tu dup.. 4007 zł

    Ale tu już nie rozumiem co chciałeś powiedzieć. Według mnie informują jaka
    to kwota tej ulgi której mogą zażądać i jeśli wypowiesz z ich winy to jej
    nie zapłacisz.

    Pozdrawiam
    Wiesłav

  • 14. Data: 2013-05-26 20:03:44
    Od: "wieslav" <w...@w...pl>

    > Dnia Sun, 26 May 2013 15:16:04 +0200, wieslav napisał(a):

    > I nawet zablokowanie karty mniej grozne, skoro mozna zawsze przeniesc
    > do innego.

    Czytałem gdzieś, że to nie jest zwykłe zablokowanie tylko likwidacja numeru
    a zlikwidowany numer nigdzie nie przeniesiesz...

    Pozdrawiam
    Wiesłav

  • 15. Data: 2013-05-26 20:13:03
    Od: zgred <z...@e...com>

    W dniu 2013-05-26 19:32, Skylla pisze:

> [...]
    > ten telefon sprzedać na allegro. Wg. moich obliczeń to żaden interes, w
    > każdym razie w taryfach dla klientów indywidualnych.

    Oj, bo nie rozumiesz jak myśli motłoch :)
    Dzisiaj podpisuję umowę, biorę telefon, sprzedaję na alle za tała, a co
    będzie przez najbliższe dwa lata, to ch. wie i tyleż mnie to obchodzi...

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.

  • 16. Data: 2013-05-26 20:20:50
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 26 May 2013 20:01:05 +0200, wieslav napisał(a):

    > Ale tu już nie rozumiem co chciałeś powiedzieć. Według mnie informują jaka
    > to kwota tej ulgi której mogą zażądać i jeśli wypowiesz z ich winy to jej
    > nie zapłacisz.

    Kwota równie realna jak te skreślone ceny w supermarketach przy promocji.
    A powiedzieć chciałem, że operator jest zdolny nawet do wszystkiego. Może
    za wyjątkiem jasnego regulaminu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 17. Data: 2013-05-26 20:27:34
    Od: loco <j...@o...pl3>

    W dniu 2013-05-26 20:03, wieslav pisze:
    > Czytałem gdzieś, że to nie jest zwykłe zablokowanie tylko likwidacja
    > numeru a zlikwidowany numer nigdzie nie przeniesiesz...

    Wybacz, ale... "czytałem gdzieś... coś... kiedyś..." brzmi mało
    wiarygodnie. Konkrety poproszę.

  • 18. Data: 2013-05-26 20:45:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 26 May 2013 19:32:21 +0200, Skylla napisał(a):
    > Tle, że jak się patrzy na oferty ze smartfonem czy tabletem, to one też
    > wypadają drogo, szczególnie w abo < 100zł.

    nie wiem czy ja nie potrafie, czy t-mobile ukrywa, bo cennikow wprost
    nie ma, ale tak mi sie wydaje ze nowy klient moze za 429+65*24 dostac
    samsunga s3 mini i tablet PMP5570.

    http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/oferta/nowa_o
    ferta/abonament/z_tabletem

    Telefon na ceneo od 900zl, tablet 500, a 35*24=840.
    Nawet jesli mialoby to byc troche drozej to kredyt zazwyczaj kosztuje,
    a i lokaty cos przynosza.

    > Nie bardzo rozumiem jak się komuś opłaca brać abo z telefonem i potem
    > ten telefon sprzedać na allegro.

    Skoro sprzedaja, to widac sie oplaca :-)

    > Wg. moich obliczeń to żaden interes, w
    > każdym razie w taryfach dla klientów indywidualnych.

    Ale dawniej, czy w porownaniu do nju, czy calkiem obecnie ... poczekaj
    jeszcze troche, ekonomia musi dojsc do rownowagi :-)

    Troche naiwnych da sie zlapac na nowy piekny telefon. Sporo firm nie
    bedzie na drobiazgi zwracac uwagi - kupi co jej podsuna.
    Ale reszta popatrzy i albo sie operatorzy pogodza ze spadkiem
    przychodow, albo dadza dobre ceny.
    A jestem dziwnie spokojny ze im na przychodach zalezy :-)

    J.

  • 19. Data: 2013-05-26 20:56:48
    Od: Skylla <s...@n...op.pl>

> [...]
    >
    > http://www.t-mobile.pl/pl/indywidualni/oferta/nowa_o
    ferta/abonament/z_tabletem

    > Telefon na ceneo od 900zl, tablet 500, a 35*24=840.
    Zapomniałeś o 429zł na start. Wtedy już zysku nie ma wcale i zostajesz z
    abo 30zł/m za 250 min przez 2 lata bez możliwości migracji w tym czasie.

  • 20. Data: 2013-05-26 21:49:06
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 26 Maj, 19:32, Skylla <s...@n...op.pl> wrote:

    > Tle, e jak si patrzy na oferty ze smartfonem czy tabletem, to one te
    > wypadaj drogo, szczeg lnie w abo < 100z .
    > Nie bardzo rozumiem jak si komu op aca bra abo z telefonem i potem
    > ten telefon sprzeda na allegro. Wg. moich oblicze to aden interes, w
    > ka dym razie w taryfach dla klient w indywidualnych.
    > S.

    Czasem sie sprzedaje telefon, zeby dolozyc do zakupu innego modelu,
    przy odpowiadajacych warunkach samego abonamentu.
    .