  • 1. Data: 2013-05-27 16:38:19
    Temat: Brak sybnału
    Od: mkarwan <a...@i...invalid>

    Nic nie działa w mojej sieci, ani sms ani net
    /.

  • 2. Data: 2013-05-27 18:13:48
    Temat: Re: Brak sybnału
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Mon, 27 May 2013 16:38:19 +0200, mkarwan nachlewił:

    > Nic nie działa w mojej sieci, ani sms ani net
    > /.

    $b za ciekawe informacje.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 3. Data: 2013-05-27 18:28:24
    Od: zgred <z...@e...com>

    W dniu 2013-05-27 16:38, mkarwan pisze:
    > Nic nie działa w mojej sieci, ani sms ani net
    > /.
    No to masz spokój. Zazdroszczę.
    :)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.

  • 4. Data: 2013-05-27 21:01:33
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "mkarwan" <a...@i...invalid> napisał w wiadomości
    > Nic nie działa w mojej sieci, ani sms ani net

    Jak to "nic" skoro wysłałeś tę bardzo dla nas ważną informację?

    --
    marfi

  • 5. Data: 2013-05-27 22:20:28
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > Nic nie działa w mojej sieci, ani sms ani net
    > /.

    Twoja sieć cię nie lubi.
    --
    Grzexs

  • 6. Data: 2013-05-27 22:50:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 27 May 2013 22:20:28 +0200, Grzexs napisał(a):

    > Twoja sieć cię nie lubi.

    Za duzo rozmawial w taryfie bez limitow i go odlaczyli :-P

    J.

  • 7. Data: 2013-05-27 23:16:41
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik J.F. napisał:

    > Za duzo rozmawial w taryfie bez limitow i go odlaczyli :-P

    swoja droga, mam play na abo, bez jakichs mega darmoli, czyli mam
    ilessettam minut... i jak gadam, to po godzinie mnie rozlacza, i zawsze
    tak jest...

  • 8. Data: 2013-05-27 23:26:36
    Od: "$heikh el $hah" <x...@x...xx>

    W dniu 2013-05-27 23:16, Mr. Misio pisze:
    > i jak gadam, to po godzinie mnie rozlacza, i zawsze tak jest...

    Czekaj, czekaj... Po GODZINIE?! Może zmień ksywę na Ms. Misia. :P

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 9. Data: 2013-05-27 23:40:32
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik $heikh el $hah napisał:

    > Czekaj, czekaj... Po GODZINIE?! Może zmień ksywę na Ms. Misia. :P

    gadam moze 3-4 razy w miesiacu przez telefon,
    a jak juz gadam to gadam.
    Sesja u psychoterapeuty trwa 90 minut ;)

    :D

  • 10. Data: 2013-05-28 01:59:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 27 May 2013 23:16:41 +0200, Mr. Misio napisał(a):

    > swoja droga, mam play na abo, bez jakichs mega darmoli, czyli mam
    > ilessettam minut... i jak gadam, to po godzinie mnie rozlacza, i zawsze
    > tak jest...

    Ciekawe ... nie jest to ustawienie telefonu ?

    Bo tak akurat dzis zobaczylem na bilingu rozmowe 2.5h, no i tak z
    jednej strony - przydaloby sie aby rozlaczalalo jak ktos zapomnial
    rozlaczyc, ale moze to taryfa no limit i operator o wlasnej d* mysli,
    a nie o kliencie :-)

    J.