  • 1. Data: 2013-05-25 18:01:39
    Temat: internet T-Mobile nie działa
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    aplikacja do obsługi modemu wyświetla "Urządzenie nie znalezione", co jest
    grane? sam modem działa, jak się dopyta w menadżerze to odpowiada... HELP!

  • 2. Data: 2013-05-25 21:00:10
    Temat: Re: internet T-Mobile nie działa
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    konkretniej, jest modem z napisem na obudowie T... podejrzewam, ze to T
    mobile... ale może i Play...

    po włożeniu do portu USB instaluje się, w menadżerze pojawia się modem: ZTE
    mobile connect modem device, a na pulpicie ikona do odpalenia programu
    Internet manager... po odpaleniu tego programu pojawia się okno w którym nie
    ma nic, poza napisem "brak dostępnych urządzeń"... w dolnym prawym rogu jest
    jakieś menu, ale nie znalazłem w nim żadnych istotnych ustawień...

    na modemie pali się czerwona lampka, kwarecośtam przechodzi zwracając
    odpowiedzi na pytania AT...

    w systemie jest jeszcze drugi modem: "LSI HDA MODEM", nie wiem od czego on
    jest, ale chyba nie od internetu...

    no a problem jest taki, że nie działa internet, windows 7

  • 3. Data: 2013-05-26 11:20:53
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-05-25 21:00, Ministerstwo Propagandy pisze:
> [...]
    > ma nic, poza napisem "brak dostępnych urządzeń"... w dolnym prawym rogu jest
    > jakieś menu, ale nie znalazłem w nim żadnych istotnych ustawień...

    W ustawieniach internetowych, w opcjach internetowych chyba jeszcze
    powinieneś skonfigurować swój modem.
    Dawno z tego nie korzystałam, więc nie podam na tacy.

    --
    animka

  • 4. Data: 2013-05-26 18:19:37
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    niegłupi pomysł, może Ktoś mnie odeśle do jakiegoś hasła na temat ręcznego
    zainstalowania internetu przez ten modem?

  • 5. Data: 2013-05-28 09:03:25
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-05-26 18:19, Ministerstwo Propagandy pisze:
    > niegłupi pomysł, może Ktoś mnie odeśle do jakiegoś hasła na temat
    > ręcznego zainstalowania internetu przez ten modem?

    W xp wybierasz menadżera urządzeń, klikasz ppm na modem i wybierasz
    własciwosci. I tam wybierasz odpowiednie opcje.