  • 21. Data: 2009-05-25 09:16:34
    Temat: Re: abonament
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Bartłomiej Zieliński pisze:

    > Po czwarte, od każdego SMS-a płaci się VAT. Nawet od charytatywnego, co
    > już uważam za absurd, by nie rzec zdzierstwo.

    czyli więcej osób na tym zarobi

    pawell

  • 22. Data: 2009-05-25 09:18:10
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik pawell32 napisał:
    > samo posiadanie tv zobowiazuje niestety do płacenia ;-)

    A podobno śmiesznie jest w Anglii. Tam, jeśli nie używasz TV, to
    wystarczy, że stoi ekranem do ściany i jest odłączony. I to ponoć
    uprawnia do nie płacenia za ten TV.

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 23. Data: 2009-05-25 09:35:16
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    > czyli więcej osób na tym zarobi

    A nie wydaje Ci się, że działalność charytatywna z założenia nie powinna
    przynosić zysków w sensie finansowym?

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *

  • 24. Data: 2009-05-25 10:17:43
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Bartłomiej Zieliński pisze:

    > A nie wydaje Ci się, że działalność charytatywna z założenia nie powinna
    > przynosić zysków w sensie finansowym?

    tak, ja się z tym zgadzam.
    są tacy, którym żadna kasa nie śmierdzi.

    pawell

  • 25. Data: 2009-05-25 16:14:13
    Od: Jan Rudziński <j...@a...net>

    Cześć wszystkim

    Bartłomiej Zieliński pisze:

    > A podobno śmiesznie jest w Anglii. Tam, jeśli nie używasz TV, to
    > wystarczy, że stoi ekranem do ściany i jest odłączony. I to ponoć
    > uprawnia do nie płacenia za ten TV.

    Podobno. Szkoda, że to nieprawda.

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.astercity.net/~janekr

  • 26. Data: 2009-05-25 16:36:41
    Od: Bartłomiej Zieliński <b...@p...gliwice.pl>

    Użytkownik Jan Rudziński napisał:
    > Podobno. Szkoda, że to nieprawda.

    Ano szkoda... chociaż mówili mi, że prawda.
    PS. Gdyby tak było w Polsce, to pewnie 95% społeczeństwa miałoby TV na
    obrotowych szafkach i łatwo odłączalne kable. Polak potrafi ;-)

    * Bartłomiej Zieliński http://zmitac.aei.polsl.pl/BZ/ *