  • 51. Data: 2012-02-26 21:02:33
    Temat: Re: a na Białorusi paliwo po 2,13 a u nas drożeje mimo spadku dolara
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Racja! Trzeba zamienić Tuska na Łukaszenkę! :->

    Gorzej by nie bylo.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 52. Data: 2012-02-26 21:11:23
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > wtedy przyjdzie nowy lepszy rząd (oczywiście z jedynym
    > słusznym premierem, bo przecież obiecał kiedyś, że nigdy nie będzie
    > prezydentem), a za nim pójdą spadki cen paliw i żywności, wszyscy będą
    > w siódmym niebie, etc.

    Cena noPb 95 na poczatku rzadow PiS to ok. 4zl/l, pod koniec bylo
    3,80zl/l. Byl to jedyny rzad po 89, za ktorego paliwo nie zdrozalo.
    Jakos nie jestem wielkim fanem PiS, poprostu takie sa fakty, nie
    zmartwilbym sie wiec jakby rzadzili znowu.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 53. Data: 2012-02-26 21:28:55
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Bo tam nie ma Kaczyńskich, Maciarewiczów
    > itd.

    A to wyjatkowe swinie, nie rzadza od 5 lat, a te ceny to przez nich. I
    jeszcze perfidnie jak sami rzadzili, to cena paliwa spadla (4->3,8zl/l),
    a teraz na zlosc Tuskowi Kaczynski z Macierewiczem przestawiaja liczniki
    na stacjach, zrzucaja stonke z samolotow i dmuchaja tak, ze zimno bylo
    strasznie. A z Kaczynskich to Lech najgorszy - w samobojczym ataku
    samolotem chcial zniszczyc odwieczna przyjazn laczaca nasze narody i
    szlachetne gesty jak chocby ten ugoszczenia na/w radzieckiej ziemi
    polskich oficerow, niezapomniane wakacje na Syberii dla naszych rodakow itd.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 54. Data: 2012-02-26 21:56:55
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Pawel,

    Sunday, February 26, 2012, 9:11:23 PM, you wrote:

> [...]
    > Jakos nie jestem wielkim fanem PiS, poprostu takie sa fakty, nie
    > zmartwilbym sie wiec jakby rzadzili znowu.

    Tylko z tego powodu? Łatwo Cię zadowolić...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 55. Data: 2012-02-26 22:08:46
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-02-26 21:02, Pawel "O'Pajak" pisze:
    > Gorzej by nie bylo.
    No to sp* na Białoruś! Tam nie dość, że gorzej nie jest, to paliwo tańsze.

    Maciek

  • 56. Data: 2012-02-26 22:09:32
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Sat, 25 Feb 2012 17:46:27 +0000 (UTC), masti wrote:

    > Dnia pięknego Sat, 25 Feb 2012 10:23:56 +0100 osobnik zwany gregor
    > wystukał:

    > też ci sie marzą ceny urzędowe?

    Akurat w tym przypadku cenę urzędową to szybciej masz u nas - wyznaczoną
    przez odpowiednie urzędy UE które wyekzekwowały na Polsce stosowanie
    narzuconych stawek akcyzy i podatku VAT na paliwa.

    Do białoruskiego paliwa masowo wywożonego z Bialorusi przez "drobny handel
    przygraniczny" naprawdę Łukaszenka nie dopłaca, a jeszcze na tym zarabia.

    Wysoka cena paliwa w Polsce bierze się z tego, że w całej UE ustalone są
    minimalne stawki akcyzy (kwotowe), bo państwa unijne nie mogą między sobą
    konkurować podatkami w sytuacji swobodnego przepływu towarów.

  • 57. Data: 2012-02-26 22:11:18
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-02-25 16:18, to pisze:
    > begin AZ

    > UE.

    Moze zwolnijmy tych 460 darmozjadow, jak wszystko "co zle" to nagle
    ustala UE. :)

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 58. Data: 2012-02-26 22:25:57
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Maciek napisał(a):
    > No to sp* na Białoruś! Tam nie dość, że gorzej nie jest, to paliwo tańsze.

    Ty z tego większego procenta zbaraniałego narodu urodzonego po 80ątym roku?
    --
    Krzysiek

  • 59. Data: 2012-02-26 22:34:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 26 Feb 2012 22:09:32 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):
    > Akurat w tym przypadku cenę urzędową to szybciej masz u nas - wyznaczoną
    > przez odpowiednie urzędy UE które wyekzekwowały na Polsce stosowanie
    > narzuconych stawek akcyzy i podatku VAT na paliwa.

    ale nie bylismy w UE, a akcyza tez byla wysoka.

    Panstwo tak latwo z podatku nie zrezygnuje, a drogi trzeba z czegos
    budowac..

    > Wysoka cena paliwa w Polsce bierze się z tego, że w całej UE ustalone są
    > minimalne stawki akcyzy (kwotowe), bo państwa unijne nie mogą między sobą
    > konkurować podatkami w sytuacji swobodnego przepływu towarów.

    a mamy minimalna stawke ? generalnie nie, choc przy tym kursie to nie
    jestem juz pewien.
    Poza tym jak widac konkuruja.

    J.

  • 60. Data: 2012-02-26 22:54:19
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 26 Feb 2012 21:11:23 +0100, Pawel "O'Pajak"

> [...]
    > Jakos nie jestem wielkim fanem PiS, poprostu takie sa fakty, nie
    > zmartwilbym sie wiec jakby rzadzili znowu.

    Czyli lata 2005-2007? Tymczasem w styczniu 2009 paliwo było po 3,49 zł/l
    (BP Ultimate Diesel). Przypomnij, kto wtedy rządził? Nie, nie jestem
    zwolennikiem PO. Po prostu wiem, że na ceny paliwa rząd (nasz, niezależnie
    od partii) ma absolutnie minimalny wpływ (poza akcyzą). Tak samo gdy
    rządziło PiS -- akurat im się pofarciło, że był stabilny okres u nas i na
    świecie. Ale jak ktoś twierdzi, że te ceny były zasługą rządu, to, nawet
    nie przepraszam za to określenie, jest ZJEBEM.

    --
    Pozdor Myjk