eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodya na Białorusi paliwo po 2,13 a u nas drożeje mimo spadku dolara › Re: a na Białorusi paliwo po 2,13 a u nas drożeje mimo spadku dolara
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: a na Białorusi paliwo po 2,13 a u nas drożeje mimo spadku dolara
    Date: Sun, 26 Feb 2012 22:54:19 +0100
    Sender: Myjk <>

    Sun, 26 Feb 2012 21:11:23 +0100, Pawel "O'Pajak"

    > Cena noPb 95 na poczatku rzadow PiS to ok. 4zl/l, pod koniec bylo
    > 3,80zl/l. Byl to jedyny rzad po 89, za ktorego paliwo nie zdrozalo.
    > Jakos nie jestem wielkim fanem PiS, poprostu takie sa fakty, nie
    > zmartwilbym sie wiec jakby rzadzili znowu.

    Czyli lata 2005-2007? Tymczasem w styczniu 2009 paliwo było po 3,49 zł/l
    (BP Ultimate Diesel). Przypomnij, kto wtedy rządził? Nie, nie jestem
    zwolennikiem PO. Po prostu wiem, że na ceny paliwa rząd (nasz, niezależnie
    od partii) ma absolutnie minimalny wpływ (poza akcyzą). Tak samo gdy
    rządziło PiS -- akurat im się pofarciło, że był stabilny okres u nas i na
    świecie. Ale jak ktoś twierdzi, że te ceny były zasługą rządu, to, nawet
    nie przepraszam za to określenie, jest ZJEBEM.

    --
    Pozdor Myjk