  • 41. Data: 2012-02-25 23:46:44
    Temat: Re: a na Białorusi paliwo po 2,13 a u nas drożeje mimo spadku dolara
    Od: N1 <s...@g...pl>

    W dniu 2012-02-25 16:05, kogutek pisze:
    > Masz rację że jesteśmy dymani. Ale przez Arabów. W przeciągu dziesięciu lat
    > ropa zdrożałą 300%. Nie ma na to żadnego wytłumaczenia z wyjątkiem jednego.
    > Ciapaki szykują się na dużą wojnę i potrzebują dużo kasy żeby nie popełnić
    > błędu jaki Hitler zrobił. W tej wojnie chcą wystąpić jako agresorzy. A po
    > wygraniu będą chcieli zaprowadzić swój porządek w podbitych krajach.

    to niech robią szybciej tę wojnę, bo dywanik modlitewny kupie za 5 dych,
    ale ropa będzie po 0,50 zł

  • 42. Data: 2012-02-26 08:55:05
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-02-25 18:46, masti pisze:
    > Dnia pięknego Sat, 25 Feb 2012 10:23:56 +0100 osobnik zwany gregor
    > wystukał:

    > też ci sie marzą ceny urzędowe?

    Wynika z tego, że Wam odpowiada obecna cena 5,59 no to życzę paliwka po
    10 zł może zmięknięcie

    gregor

  • 43. Data: 2012-02-26 10:09:21
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-02-26 08:55, gregor pisze:
    > Wynika z tego, że Wam odpowiada obecna cena 5,59 no to życzę paliwka po
    > 10 zł może zmięknięcie
    No nie podoba mi się. Podobnie jak cena dolara, euro, czy franka. I
    uważam, że ktoś powinien coś z tym zrobić! :->
    Maciek

  • 44. Data: 2012-02-26 12:39:20
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    John Kołalsky wrote:
    > Użytkownik "jerzy.n" <d...@p...fm>

    > Nie o to chodzi. Po prostu "nie o taką Polskę walczyliśmy" jaką teraz
    > mamy. Choćby fotoradary.

    To nie walczyliśmy o pańśtwo prawa?

    Tylko o dziki zachód?

  • 45. Data: 2012-02-26 14:40:21
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 26 Feb 2012 10:09:21 +0100, Maciek

    > No nie podoba mi się. Podobnie jak cena dolara, euro, czy franka. I
    > uważam, że ktoś powinien coś z tym zrobić! :->

    Ja-ro-sław! Ja-ro-sław! Ja-ro-sław!
    Razem!!!111jeden

    Ja-ro...

    ...sław!

    K...a! No nic nie pomagacie!
    Jak ma być dobrze? :(((

    --
    Pozdor Myjk

  • 46. Data: 2012-02-26 14:44:11
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 26 Feb 2012 08:55:05 +0100, gregor

    > no to życzę paliwka po 10 zł może zmięknięcie

    Typowy kato-polaczek "w końcu" z ciebie wyszedł.
    http://www.youtube.com/watch?v=V2sedTLIRWU

    --
    Pozdor Myjk

  • 47. Data: 2012-02-26 16:08:05
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-02-26 14:40, Myjk pisze:
    > Ja-ro-sław! Ja-ro-sław! Ja-ro-sław!
    > Razem!!!111jeden
    > Ja-ro...
    > ...sław!
    > K...a! No nic nie pomagacie!
    > Jak ma być dobrze? :(((
    Fpisujceia mniasta co chcom paliwo po złotówce!
    1. Wawa Jarosława!

    Maciek

  • 48. Data: 2012-02-26 16:37:49
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 26 Feb 2012 08:55:05 +0100 osobnik zwany gregor
    wystukał:

    nie, z tego wynika, że jesteś komuchem

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 49. Data: 2012-02-26 16:56:10
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Marek Dyjor napisał(a):
    > To nie walczyliśmy o pańśtwo prawa?
    > Tylko o dziki zachód?
    Walczyliśmy, tylko nie przewidzieliśmy że naród będzie taki zbaraniały i zacznie
    tolerować układy z
    komuchami.

    Na dzikim zachodzie było więcej prawa niż tu w "państwie prawa".
    --
    Krzysiek

  • 50. Data: 2012-02-26 17:01:35
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Myjk napisał(a):
    > K...a! No nic nie pomagacie!
    > Jak ma być dobrze? :(((

    Jestem za ceną 9,90,- Więcej na tablicach sie nie zmieści.
    Jak będzie taka cena, może ten naród zbaraniały pójdzie po rozum i zacznie kupować
    kałasznikowy.
    Nowy model wyszedł ale posiada starą duszę.
    --
    Krzysiek