eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodya na Białorusi paliwo po 2,13 a u nas drożeje mimo spadku dolara › Re: a na Białorusi paliwo po 2,13 a u nas drożeje mimo spadku dolara
  • Data: 2012-03-03 18:08:21
    Temat: Re: a na Białorusi paliwo po 2,13 a u nas drożeje mimo spadku dolara
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-02 16:57, Sebastian Kaliszewski pisze:

    > Możesz też pisać do swojego posła, senatora, itd.

    Możesz, ale jednak wieksze prawdopodobienstwo, ze Cie oleje, niz
    czlowiek ktorego czasem spotykasz na zakupach w lokalnym sklepie.

    > Ja nie chcę likwidować rad. Ale chętnie bym się stamtąd pozbył armii
    > pozatrudnianych w urzędach kumpli i pociotów.

    Dokladnie.

    > a na tych z rzadu nie ma zadnego wplywu, a tylko towarzystwo
    >
    > Też jest wpływ. Zobacz: ostatnio trzech studentów zebrało paręset
    > tysięcy podpisów.

    I... Calych 3 poslow bylo na sali podczas omawiania projektu
    obywatelskiego...

    > No wlaśnie policzyłem. Doliczyłem po 20 osób na głowe gdzie zatrudnienie
    > każdej kosztuje 100000 rocznie.

    To troche naszej kasy by zostalo jednak w budzecie :)

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)