eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodya na Białorusi paliwo po 2,13 a u nas drożeje mimo spadku dolara › Re: a na Białorusi paliwo po 2,13 a u nas drożeje mimo spadku dolara
  • Data: 2012-03-06 20:08:33
    Temat: Re: a na Białorusi paliwo po 2,13 a u nas drożeje mimo spadku dolara
    Od: Iguan_007 <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tuesday, March 6, 2012 2:11:36 PM UTC+10, Pawel O&#39;Pajak wrote:
    > Powitanko,

    > Sprawiedliwosc spoleczna w Polsce, zapisana w Konstytucji objawia sie
    > tym, ze jesli zglaszam popelnienie przestepstwa do prokuratury, to owa
    > prokuratura to olewa. Sprawa dotyczyla bezpieczenstwa ruchu drogowego,
    > zeby za bardzo NTG nie bylo. Za to jesli zlapia mnie na przekroczeniu
    > predkosci, to Policja, sady, komornik, nie odpuszcza, chocby cala akcja
    > kosztowala wiecej niz zysk z mandatu.

    O czym Ty mowisz? Znowu tracisz watek. Pytanie brzmialo, cytuje "jaka to
    "sprawiedliwosc spoleczna" jest w Polsce a nie ma jej w tej "czesci panstw UE" o
    ktorych mowisz". A Ty mi wyjezdzasz ze w Polsce trzeba placic mandaty (to dziwne?) i
    jakis prokurator olal Twoje zgloszenie (moze bylo bezsensowne). To w jakim panstwie
    UE nie trzeba placic mandatow?

    > W sprawiedliwosci spolecznej w wykonaniu polskim za katastrofe lotnicza,
    > w ktorej ginie Prezydent absolutnie nikt (zywy) nie jest odpowiedzialny.

    Aha, poniewaz mamy zapis o sprawiedliwosci spolecznej to TRZEBA kogos wsadzic? Co ma
    jedno z drugim wspolnego?

    > W kraju bardziej zblizonym do zwyklej sprawiedliwosci, za katastrofe
    > lotnicza, w ktorej zginal sekretarz d/s handlu, paru wysoko postawionych
    > ludzi przynajmniej stracilo stanowiska.

    Gdzie to bylo? I naprawde wypadek byl identyczny?

    >O tym kto prowadzil sledztwa w
    > w/w przypadkach juz nie wspomne.
    > Przykladow, ze slowo sprawiedliwosc nie potrzebuje zadnych dodatkow
    > moznaby mnozyc.

    Jak narazie to mnozysz bzdury. Zaden z tych "przykladow" nie jest powodem do
    emigracji o ktorej mowiles. Mandaty wszedzie trzeba placic, prokurator oleje
    bezsensowne zgloszenia a i nie wsadza sie losowych ludzi do wiezienia bo ktos mial
    wypadek.

    > A tam maja sprawiedliwosc spoleczna zapisana w konstytucji? Czy po
    > prostu maja zwykla sprawiedliwosc?

    Nie ma najmniejszej roznicy, przynajmniej nie w kontekscie "przykladow" ktore
    podales. U mnie tez trzeba placic mandaty. Wymysl cos madrzejszego.

> [...]
    > lekarska, skuteczna policje, szkoly, emeryture itd). To jest OK, do
    > zaakceptowania.
    > W RP placisz podatki, skladki ubezpieczen - tos frajer, szkoly jakos
    > owszem funkcjonuja (chwala nauczycielom, ktorym cokolwiek sie chce),
    > Policja raczej trudno powiedziec, ze dziala jesli w nocy na moje 2
    > milionowe miasteczko jest 1 (tak, jeden) radiowoz "dyzurny", w dzien na
    > przyjazd do kolizji czeka sie kilka godzin, opieka lekarska, no jest...
    > prywatna, emerytura? OFE: "nie mamy panskich pieniedzy i co nam pan

    To tez wina tego zapisu w konstytucji?

    > Czemu z uporem mylisz pomoc spoleczna ze sprawiedliwoscia spoleczna?
    > Facet w Szwecji placi zajebiste podatki i pewnie ma zajebiscie duzo w
    > zamian. Widocznie mu to odpowiada, jesli nie emigruje i nie robi zadymy
    > u siebie. Samochody robia fajne;-)

    Nic nie myle.Tylko w Twojej interpretacji "sprawiedliwosc spoleczna" polega na
    placeniu mandatow czy lapaniu wyimaginowanych winnych jakiegos wypadku. Ale sa tez
    inne interpretacje, wlasnie mowiace o niwelowaniu kontrastow w
    spoleczenstwie.(http://biznes.pwn.pl/index.php?modul
    e=haslo&id=3978499).

    kontrastow spolecznych (I kursach walut gdzie

    > A Ty znasz dokladniejsze dane o emigracji?

    Czy znam czy nie znam nie ma znaczenia bo to nie ja wyskakiwalem z jakimis liczbami
    bez ich sprawdzenia. Tobie w jednej dyskusji udalo sie "pomylic" ceny paliwa, kursy
    walut i liczbe emigrantow. Liczysz na to ze ludzie nie potrafia Google uzyc?

    To juz moja ostatnia wypowiedz w tym temacie. Szkoda mi czasu na czytanie tego co
    akurat sobie wymysliles.

    Pozdrawiam,

    Iguan

    Iguan007