eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodya na Białorusi paliwo po 2,13 a u nas drożeje mimo spadku dolara › Re: a na Białorusi paliwo po 2,13 a u nas drożeje mimo spadku dolara
  • Data: 2012-03-04 01:21:31
    Temat: Re: a na Białorusi paliwo po 2,13 a u nas drożeje mimo spadku dolara
    Od: Iguan_007 <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Pawel napisal:
    >danych o rozmiarach emigracji nie mam i co ciekawe nikt nie ma,
    szacowana jest na ok 2mln osob. Ludzie emigruja z RP do GB, IRL,

    Lejesz wode i zapominasz na co odpowiadasz. Zeby Ci nieco odswiezyc pamiec:

    Sebastian Kaliszewski napisal:
    > Cóż żyjesz w społeczeńswtwie. I jakoś tak się dziwnie składa że w
    > krajach w których jest owa "sprawiedliwość społeczna" ludziom żyje się
    > lepiej. Żyją dłużej są zdrowsi, itd...

    Na co odpowiedziales:
    "zwykle  emigruja do krajow gdzie jest sprawiedliwosc bezprzymiotnikowa."

    Poprosilem wiec o zrodlo na ktorym sie opierasz i jakie panstwa masz konkretnie na
    mysli. A Ty wyjezdzasz z odpowiedzia ze tak naprawde danych nie ma i chodzi o wyjazd
    z PL do UK,IRL i USA. Co to ma wspolnego z pierwsza wypowiedzia? Chcesz powiedziec ze
    np. pomoc socjalna jest lepsza w Polsce i dlatego ludzie jada do UK? Usilujesz
    (nieudolnie) dorabiac teorie do faktow. Ludzie nie emigruja wybierajac panswta z
    mniejszymu czy wiekszymi obciazeniami socjalnymi a raczej takie ktore zapewniaja
    wyzszy poziom zycia. Watpie zeby przecietny Szwed marzyl o emigracji do Polski, czy
    (jesze lepiej wg Twojej teorii) do Etiopii.

    Zresza ( moim zdaniem ) w tej dyskusji bardzo niski poziom. Wymyslasz bajki i gdy
    ktos Cie na tym zlapie probujesz odwracac kota do gory ogonem ( " benzyna nie
    kosztowala x tylko  wyswietlacz byl zepsuty"; "kurs walut nie wynosil y" -  a jak
    pokazuja inni dyskutanci jednak wynosil).  Moze zanim cos napiszesz to jednak sprawdz
    czy to prawda? Wiec juz tak z ciekawosci zapytam - powyzej napisales ze polska
    emigracja (uk, ir, usa) jest szacowana na 2 miliony. Nie mylisz przypadkiem calej
    emigracji z liczba ludzi ktorzy wyjechali do panstw UE po przylaczeniu? Podasz zrodlo
    tych 2 milionow czy nie zauwazysz pytania?

    Pozdrawiam,

    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok: