  • Data: 2002-11-06 07:19:03
    Temat: Re: a moze inaczej? (p2p)
    Od: User VATAZHKA <v...@l...localdomain> szukaj wiadomości tego autora

    > Udospepnianie plikow nie bedacych wlasnoscia i chronionych prawem
    > autorskim

    A jeżeli są to pliki nie będące (moją) własnością, chronione prawem
    autorskim, a mimo to dostępne bez opłat (vide kod źródłowy Linuksa)?

    > Ale wchodzac na Kazaa nie zwrocilem uwagi zeby ktos udostepnial tylko
    > bezplatne systemy. Wrecz przeciwnie. Systemy chronione prawem i do tego
    > pliki muzyczne oraz filmy.

    A ja mogę podać ci adresy FTP i WWW gdzie takie pliki możesz zdobyć. I co,
    zablokujesz wszystkie serwery WWW i FTP?

    > A netykieta ? Jak nie czytales to znaczy ze naprawde jestes nowicjuszem.

    Pokaż mi choć jeden wyrok sądu oparty o zapisy netykiety. Zresztą
    netykieta netykiecie nierówna - z tego, co piszesz wywnioskowałem, że
    nieudostępnianie filmów etc. jest niezgodne z netykietą kazoową.

    --
    E pluribus UNIX.