  • Data: 2002-11-06 07:21:02
    Temat: Re: a moze inaczej? (p2p)
    Od: MSZ <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2002-11-05 13:45, Użytkownik Jaroslaw Druzbinski napisał:

    > Dlaczego Wy userzy zawsze myslicie kategoriami ze Admini chca dla Was zle ?

    Bo na ten przykład koncepcje co jest "dobre" a co "złe" inaczej rozumieją
    jedni i drudzy?

    > Ze oni by chcieli tylko www i poczte Wam dac ? Na jakiej podstawie tak
    > sadzisz i to podkreslasz ?

    Na podstawie rozlicznych wypowiedzi tutaj i gdzie indziej. A poza tym,
    reductio ad absurdum to bardzo fajna technika :-)

    > Moim zdaniem nie jest tak jak piszesz. Adminni chca zeby wszystkim dzialalo

    Żeby CO wszystkim działało? Jednego interesują przysłowiowe gołe baby i
    jak mu słabo idzie playboy.com to pyszczy, drugi chce grać w quake z
    pingiem 50 albo mniej, trzeci chce ściągać jakieś discopolo, czwarty nic
    nie robi tylko newsy czyta... Na jakiej podstawie uznajesz, że ten
    konkretny ma mieć dobrze i dlatego innemu trzeba zablokować?

    A jak ci któyś zacznie co dzień inną dystrybucję linuxa wsysać, czym można
    łądnie łącze przytkać, to zabronisz mu? A czym on się rózni od kolesia,
    który zamiast 5 CD redhata ciągnie 5 filmów? Pytam o stronę techniczną
    oczywiście.

    > wszystko dobrze ale jezeli pojawia sie cos co utrudnia korzystanie z
    > Internetu pozostalym userom to Ty sie burzysz ze tylko www i poczte chce ci
    > admin dac co oczywiscie nie jest prawda.

    Z niektórych wypowiedzi tutaj można wysnuć wniosek, że i to za dużo.

    --
    M.S.Z.: Mechanical Synthetic Zombie * msz(at)msz.pmp.com.pl

    Well... really... who's to say that mankind wouldn't be better
    off is a few thousand people I personally consider too annoying
    to exist happen to die loud, flashy, painful deaths along the way?
    (Jordan, EN)