  • Data: 2013-04-14 22:18:05
    Temat: Re: a moze elektryczny
    Od: hisjusz <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-04-14 22:12, k...@g...com pisze:

    > Pomimo ze użytkowa sprawność silnika spalinowego to nie ok 30% a przy dobrych
    wiatrach kilkanaście procent to powszechny indywidualny samochód z napędem
    elektrycznym na razie jest mrzonką. Prądu na Świecie jest na styku. I szybko nie da
    się podwoić albo potroić światowej produkcji. Poza tym produkcja prądu w dużej mierze
    polega na spaleniu czegoś co wydobyliśmy spod ziemi. Jest całkowity brak
    infrastruktury do ładowania akumulatorów. Podejrzewam że każda fabryka samochodów
    jest w stanie rozpocząć masową produkcję samochodu elektrycznego w czasie krótszym
    niż trzy miesiące. Jest jeszcze drobny aspekt polityczny i społeczny. Polityczny bo
    ograniczenie spożycia ropy naftowej zakończyło by się kryzysem jakiego jeszcze nie
    było i najprawdopodobniej sporą wojną. Społeczny bo w tej chwili przemysł samochodowy
    daje bardzo dużo miejsc pracy. Pracochłonność przy produkcji i obsłudze samochodu
    elektrycznego była by dużo niższa. Sporo ludzi zostało by bez pracy.

    Dziś wypiłem dwa piwa czyli jestem prymityw. Jutro gdy wytrzeźwieje
    ustosunkuje się do wypowiedzi. Na pierwszy rzut oka nikt nie wysilił się
    żeby zobaczyć źródła które podałem. Zmowa żarówkowa to fakt a nie
    spisek, potwierdza jeden z właścicieli koncernu żarówkowego (obecny a
    nie wyjebany za np malwersacje albo umowę śmieciową;/)