    From: "jedrek" <w...@...on>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Zywotnosc SSD
    Date: Tue, 19 Nov 2019 14:25:58 +0100

    "yorgus"
    > Większy problem to jest upływ ładunku w funkcji temperatury. Jak zostawisz
    > dysk nieużywany
    > na pare lat to też na nim nic nie bedzie. Mnie sie już kilka pendrivow i
    > kart sd skasowało
    > tak po 3-4 latach.

    Czy mam rozumieć, że każdy pen, karta SD, dysk SSD jak je uruchamiasz
    (podłaczasz zasilanie) to startuje jakaś procedura wewnętrzna, która
    odświeża (dopompowuje) ładunek każdej załadowanaje komórki pamięci?
    Ile teraz dla dysków SSD przewiduje się przechowywania w szafie bez utraty
    danych? 4 lata to max czas spoczynku bez karmienia prądem?