  • Data: 2019-11-19 14:56:03
    Temat: Re: Zywotnosc SSD
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 19 listopada 2019 14:26:00 UTC+1 użytkownik jedrek napisał:

    > Czy mam rozumieć, że każdy pen, karta SD, dysk SSD jak je uruchamiasz
    > (podłaczasz zasilanie) to startuje jakaś procedura wewnętrzna, która
    > odświeża (dopompowuje) ładunek każdej załadowanaje komórki pamięci?
    > Ile teraz dla dysków SSD przewiduje się przechowywania w szafie bez utraty
    > danych? 4 lata to max czas spoczynku bez karmienia prądem?

    Ze dwa lata temu u nas akcję "skrzynia czasu" robili.
    Można było w pudełko co tam kto chciał włożyć i zakopywali to na 100lat.
    Za sto lat niby wykopią i rodzina będzie mogła odebrać
    Jakieś fotki, pamiątki tam włożyłem, krótką historię rodziny, ćwiartkę wódki i
    pendriva ze zdjęciami i dokumentami
    Ciekawe czy 100 lat przetrwa i czy nawet gdyby przetrwał to będą potrafili go
    odczytać.