    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Żyrandol w wersji ze ściemnianiem.
    Supersedes: <s...@f...lasek.waw.pl>
    Date: Mon, 23 Sep 2024 21:26:22 +0200
    <1...@4...net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <1...@4...net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <1qmyx6juulgit.12y66vylpwa2k$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <iz9k9r9x638b$.1l5tx1uh4l8bh$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <pdhj1vhjze1j$.ltqsrcxoi8ow$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <v3693hunpwgb.1vqdet2v1zzo9$.dlg@40tude.net>

    Pan J.F napisał:

    > Urzędnicza czy robotnicza?

    Osiemset czy trzysta?

    > Kiedyś sprawdziłem, i wychodziło taniej. Dziś już raczej nie.

    Na czym polegało sprawdzanie? Na symulacjach komputerowych w Exelu,
    czy na staniu ze stoperem przy czajnikach?

    > W dodatku jest sprawa taka, że w elektrycznym czajniku widzę ile jest
    > wody, a metalowym z gwizdkiem nie ... i elektryczny szybciej grzeje.

    Sprawa jest taka, że u mnie straty gazowe zawsze brały się stąd, że
    kak nastawiłem wodę, to nie chciało mi sie leźć do czjnika zaraz gdy
    zaczyanła wrzeć. Elektryczny sam się wyłącza.

    > Od tego się zaczęło, ale nie było powiedziane gdzie :-)

    Było, że na Śląsku (i tam gdzie duży przemysł).

    > W latach 80-tych rzadko zmniejszała, częsciej była za duża.

    Się nie spotkałem z za dużą. Nigdy.

    > A dzis jakoś dziwacznie - nadal spada ...

    Poza jednym incydentem macedońskim też się nie spotkałem.

    --
    Jarek