  • Data: 2018-02-26 11:22:56
    Temat: Re: Zwolnij, jak zobaczysz w lusterku :-)
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:2bc46789-84b6-47a2-b19b-faffebe303a1@googlegrou
    ps.com...
    > nie jest zadnym problemem programowo zablokowac pomiar jesli doppler
    > wykryje roznice predkosci pojazdow lub lepiej potrafi ja skompensowac, to
    > jest po prostu smierdzace lenistwo i niekompetencja gamonii :-)

    ale jeśli nie ma takich wymogów od zleceniodawcy to po co sobie komplikowac
    życie?
    Wg info na stronie producenta kolejna wersja czyli Videorapid 3 ma
    "zastosowanie głowicy radarowej do pomiarów bezpośrednich prędkości" ale nie
    wiem jak to interpretowac- jak dla mnie bezpośrednia prędkośc to mierzona na
    postoju, chyba, że to taka nasza Iskra Video.

    AAA Doczytałem, pierwsze zdanie nie istotne bo Zurad wchodzi w skład PGZ
    więc wymogi pod konkretny produkt pisane...

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl