  • 1. Data: 2018-02-25 17:30:58
    Temat: Zwolnij, jak zobaczysz w lusterku :-)
    Od: "T." <k...@i...pl>

    Samochody BMW 330i xDrive zostały wybrane przez Komendę Główną Policji w
    przetargu na zakup 140 nieoznakowanych radiowozów. Oferta złożona przez
    firmę Auto Fus Group, prowadzącą dealerstwo BMW Auto Fus, okazała się
    najkorzystniejsza dla rządowego nabywcy. W ocenie ofert przetargowych
    Policja brała pod uwagę cenę, współczynnik masy pojazdu gotowego do
    jazdy do maksymalnej mocy netto silnika, pojemność silnika oraz prędkość
    maksymalną samochodu.

    Dalej:
    https://www.facebook.com/notes/autopolska/bmw-330i-x
    drive-pomog%C4%85-zadba%C4%87-o-bezpiecze%C5%84stwo-
    na-polskich-drogach/1516498488648635/

    https://tinyurl.com/y9vestkk

    Niezłe bryki sobie zafundowali... :-)
    T.

  • 2. Data: 2018-02-25 17:47:45
    Temat: Re: Zwolnij, jak zobaczysz w lusterku :-)
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 25 Feb 2018 17:30:58 +0100, "T." <k...@i...pl> wrote:

    >Niezłe bryki sobie zafundowali... :-)

    My im zafundowaliśmy.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 3. Data: 2018-02-25 18:24:06
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 25 Feb 2018 17:30:58 +0100, T. napisał(a):

    > W ocenie ofert przetargowych
    > Policja brała pod uwagę cenę, współczynnik masy pojazdu gotowego do
    > jazdy do maksymalnej mocy netto silnika, pojemność silnika oraz prędkość
    > maksymalną samochodu.

    Nie za swoje kupowali to ceny nie wzięli pod uwagę :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2018-02-25 19:22:21
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** jerzu pisze tak:

    > My im zafundowaliśmy.

    Wy im zafundowaliście ;)

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 5. Data: 2018-02-25 19:30:29
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 25.02.2018 o 17:30, T. pisze:

    > Niezłe bryki sobie zafundowali..
    Martwi mnie teraz refundacja tych zabawek mandatami w walce o dalszą
    poprawę bezpieczeństwa.
    Jacek

  • 6. Data: 2018-02-25 19:37:05
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Jacek Maciejewski pisze tak:

    > Nie za swoje kupowali to ceny nie wzięli pod uwagę :)

    szybki długopis podpisał

    Jaka ściema dla pani Krysi z biura
    "pomogą zadbać o bezpieczeństwo na polskich drogach"
    i o czyste powietrze i o głodne polskie dzieci.

    A w osiągach chyba nie podano najważniejszego. Ceny.

    specyfikacja
    - uchwyt na broń długą (firma Rysiek und Zdzisiek GmbH) 6700zł
    - lampa FOLLOW ME 12450zł
    - niebieskie lampy led 9850zł
    - pakiet first aid 4750zł
    - pachołek WYPADEK 3750zł

    ;)

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 7. Data: 2018-02-25 19:57:12
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu niedziela, 25 lutego 2018 19:30:32 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:

    > Martwi mnie teraz refundacja tych zabawek mandatami w walce o dalszą
    > poprawę bezpieczeństwa.
    Autostrad i ekspresówek coraz więcej wiec szybkie zabawki się przydadzą.
    Mnie martwi coś innego całkowity koszt serwisu tego typu samochodów.

  • 8. Data: 2018-02-25 20:04:05
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 25 Feb 2018 18:37:05 GMT, PiteR <e...@f...pl> wrote:

    >A w osiągach chyba nie podano najważniejszego. Ceny.

    Cenę masz tutaj:
    http://przetargi.policja.pl/zp/archiwum-1/2017/14137
    4,60Ctr17DG.html

  • 9. Data: 2018-02-25 20:04:44
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2018-02-25 o 19:57, Bolko pisze:

    > Autostrad i ekspresówek coraz więcej wiec szybkie zabawki się przydadzą.
    > Mnie martwi coś innego całkowity koszt serwisu tego typu samochodów.

    Skoro tak wszyscy się martwią - to ja powiem, że się cieszę.
    Cieszę się, że na trójmiejską obwodnicę kilka takich wyjechało i bez
    litości zgarniają prawdziwych piratów. Takich, co to się kapeluszom nie
    kłaniają a potem stoi się w gigantycznych korkach, bo trzeba ich
    zeskrobywać z barierek.

    Podobno liczba wypadków na obwodnicy wzrosła dziesięciokrotnie w ciągu
    kilka lat. Główny powód - jazda na zderzaku.

    --
    MN

  • 10. Data: 2018-02-25 20:06:41
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 25 Feb 2018 20:04:44 +0100, Marcin N
    <m...@o...pl> wrote:

    >Podobno liczba wypadków na obwodnicy wzrosła dziesięciokrotnie w ciągu
    >kilka lat. Główny powód - jazda na zderzaku.

    Ile aut na dobę jeździło obwodnica 10 lat temu? A ile jeździ dziś? Czy
    przez te 10 lat parametry obwodnicy się jakoś zmieniły?