    From: Ghost <g...@h...net>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Zwolnienia nie tylko w IT - życie współczesnego inżyniera
    Date: Thu, 7 Mar 2024 09:35:24 +0100

    W dniu 07.03.2024 o 08:44, MKi pisze:

    > Oficjalne informacje o olimpiadzie fizycznej były takie, że zakres
    > materiału nie przekracza zawartości podręcznika Jana Blinowskiego
    > i Jarosława Trylskiego "Fizyka dla kandydatów na wyższe uczelnie".
    > Wiele lat później, jak porządkowałem dom, znalazłem tę książkę
    > wśród szkolnych szpargałów. Wysłużona była.
    >
    > IMO kluczem do sukcesów w OF była umiejętność kojarzenia,
    > jakie zjawiska się dzieją w zadaniu. Goła wiedza bez tej umiejętności
    > była po nic. Z resztą na olimpiadzie wolno było mieć swoje notatki
    > - chyba w postaci jednego zeszytu o dowolnej objętości.

    No ale trafialy sie zadania, ze trzeba bylo rozwiazac rownanie
    rozniczkowe i majac wiedze na poziomie szkoly sredniej byle po prostu w
    dupie.

    Tak w pelni sie zgadzam, ze ogolnie OF to byl test "na myslenie",
    podobnie jak matematyczna.

    BTW nie pamietam tych dozwolonych notatek, ale to bylo tak dawno, ze na
    pewno bym do dzisiaj nie zapamietal :-)