eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaZwolnienia nie tylko w IT - życie współczesnego inżynieraRe: Zwolnienia nie tylko w IT - życie współczesnego inżyniera
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.kolmio.pl!not-
    for-mail
    From: MKi <...@...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Zwolnienia nie tylko w IT - życie współczesnego inżyniera
    Date: Thu, 7 Mar 2024 08:16:16 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <usbpk1$dmg$1$MKi@news.chmurka.net>
    References: <urm96a$h6d$1$pytajacy@news.chmurka.net> <urmilc$3n2np$1@dont-email.me>
    <urmj7s$3n42v$1@dont-email.me> <urnl2s$3v1ln$1@dont-email.me>
    <uro2k4$2v8$2$PiotrGalka@news.chmurka.net> <urrtfh$13o39$1@dont-email.me>
    <urspmm$hmd$1$PiotrGalka@news.chmurka.net> <urt3as$1bmk5$1@dont-email.me>
    <us4vjo$osh$1$ptoki@news.chmurka.net>
    <us5buh$4sg$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <2...@4...net>
    NNTP-Posting-Host: kolmio.pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Thu, 7 Mar 2024 07:16:17 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="MKi";
    posting-host="kolmio.pl:84.10.18.54"; logging-data="14032";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/102.15.1
    Cancel-Lock: sha1:AKIcOfB6yAoWzDcG7Z2xDvWSBEE=
    sha256:j8ckuMZ1Xy5A6eJ2z2D4W13NNDIWiMgJ8vd9m0BakdA=
    sha1:e9hnv6UARrL2lyYiIbEkoUX27xE=
    sha256:m6QeCx3HL/Dyq5iWt8s6esPLCFqc2D6I0+KdChGCVbQ=
    In-Reply-To: <2...@4...net>
    Content-Language: en-GB, pl, it
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:789860
    [ ukryj nagłówki ]


    > W liceum na piewszej lekcji fizyki padło "najlepiej by było, jakbym
    > wam wytlumaczyla co to jest pochodna i całka, wszystko byloby
    > prostsze. Ale matematycy bardzo nalegają, zeby tego nie robic,
    > bo my to źle tłumaczymy, a oni chcą porządnie - ciagi, granice,
    > funkcje ... i dowiecie się za rok" :-)

    W ósmej klasie podstawówki chodziłem na kółko matematyczne
    organizowane przez Uniwersytet Gdański - takie mędzyszkolne,
    dla największych pasjonatów.

    Pierwsze zajęcia były bardziej organizacyjne, a potem zaczął
    się temat pochodnych - jak piszesz, ciągi, granice itp.
    Tylko mnie nie było na tych drugich zajęciach.
    Potem potrafiłem pochodne liczyć, dodawać, mnożyć itp,
    tylko długo nie wiedziałem, co to właściwie jest, ta pochodna ;)

    MKi

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: