    From: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Zużycie baterii
    Date: Thu, 04 Sep 2014 13:01:55 +0200

    W dniu 2014-09-03 21:32, atm pisze:
    > Pod wzgledem codziennego uzytkowania wolalbym jednak chyba
    > pseudomultitasking iOS. Na iPadzie niewazne co zminimalizuje do tla:
    > mala czy duza gre, Safari z kilkoma zakladkami itd; wyglada, ze siedzi
    > grzecznie w tle zamrozone. W Androidze zas multitasking daje o wiele
    > wiecej mozliwosci jednak powoduje tez sytuacje, ze niewlasciwie napisana
    > aplikacja bedzie siedziala sobie w tle i zarla baterie.
    > Ostatnio testowalem rozne alternatywne w stosunku do wbudowanej
    > przegladarki www. Wiekszosc z nich w mniejszym lub wiekszym stopniu
> [...]

    Ja się w ogóle zastanawiam jak to jest z tym Androidem. Weźmy
    przykładowo aplikację, którą ściągnąłem z sieci - emulator konsoli Atari
    2600. Działa fajnie. Zamykam go strzałką 'wstecz', więc wydawało mi się,
    że poprawnie, bo okno znika. Nie widzę go w aktywnych procesach, chociaż
    pewnie źle sprawdzałem, albo nie wiem gdzie to robić.
    Ten program, co ściągnąłem, pokazał mi jednak, że aplikacja wciąż działa
    w tle, jest aktywna, ma jakąś włączoną usługę, która w dziesiątkach
    tysięcy razy coś tam wybudza, jak to jest enigmatycznie opisane. Może to
    ta cholera zżera mi pamięć, ale nie wiadomo.
    To jak to jest, kiedy aplikację się zamyka? Ona się minimalizuje i
    działa w tle, czy jakoś "zamraża" i nie działa, chociaż można ją
    przywrócić (na zwór hibernacji komputera), czy może jednak się zamyka?

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/