  • Data: 2014-09-05 14:40:57
    Temat: Re: Zużycie baterii
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "atm" <...@v...pl> wrote in message
    news:5409a76c$0$2371$65785112@news.neostrada.pl...

    > To chyba przypadlosc iPhoneow, ze trzeba je w nocy ladowac,

    iPhone którego nie używasz też dwa-trzy dni postoi na baterii.
    Mam drugiego iPhone4 z polską kartą SIM (Orange) który się
    loguje tutaj czasem do T-Mobile a czasem do Orange... Leży
    sobie na półce i pare dni na baterii pochodzi. Co nie znaczy że
    jak bym zaczął go intensywnie używać w sieci, na Skype, appki
    używające GUI, internetu to wytrzymałby tyle samo, nie?

    > moj SGS2 spokojnie wytrzymuje półtorej doby :]
    > (do dwoch ale to juz ponizej 30%)

    Półtorej doby? Czyli kiedy ładujesz? W czasie dnia?
    Nie rozumiem sensu... Korzyść żadna a tylko kuku sobie możesz
    zrobić jak będziesz akurat chciał dłużej poużywać.
    Ja ładuję w ten sposób iPhone4 od ponad 3 lat że niezależnie od
    tego ile zostało wieczorem w baterii (czasem 12% a czasem 75%)
    to podpinam pod ładowarkę i idę spać - każdy dzień zaczyna od 100%.