  • Data: 2014-09-04 12:55:57
    Temat: Re: Zużycie baterii
    Od: GAD Zombie <g...@U...gad.USUN.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-09-03 21:59, atm pisze:
    > Skupilem sie na alternatywnych przegladarkach, w przypadku innych
    > aplikacji jest mniej takich przypadkow. Poki co wzorowo oceniam
    > aplikacje Googla: wbrew pozorom ilosc przyznawanych uprawnien nie jest
    > tak obszerna jak w przypadku innych programow, oprocz tego siedzac w
    > pamieci nie dozywiaja sie i ladnie daja sie ubijac systemowi.

    A czy są jakieś istotne różnice w przeglądaniu stron między
    przeglądarkami? Ja mam od nowości wbudowaną przeglądarkę o nazwie
    "Internet" :) oraz Chrome. W zasadzie używam tej pierwszej i nie bardzo
    wiem po co mi dwie. Ale może warto się przestawić na drugą, tylko nie
    widzę różnicy na pierwszy rzut oka.

    --
    GAD Zombie
    http://gad.art.pl/ http://sadist.art.pl/