  • Data: 2014-09-04 21:28:03
    Temat: Re: Zużycie baterii
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-09-04 21:20, Marek wrote:
    > ubijal.
    >
    > Aplikacja miała service, który z założenia ma działać w tle i system
    > tego nie na prawa ubić. Przesadzono coś w tym serwisie, podejrzewam że
    > za często coś sprawdzał w sieci, stąd częste wybudzanie lub wręcz celowe
    > wstrzymanie uśpienia.

    Mozliwe, w kazdym razie chcialbym aby Android ogarnial takie aplikacje.
    Jest to system dla szeroko pojetego ogółu a nie geekow. Jesli ktos
    bedzie mial pecha i trafi na dwie-trzy takie aplikacje to szlag go
    trafi, ze rano znow go telefon nie obudzil poniewaz bateria w nocy padla.
    Mam wraznienie, ze w codziennych sytuacjach ograniczony multitasking iOS
    jednak lepiej sie sprawdza.