  • 31. Data: 2012-11-03 11:04:53
    Temat: Re: Zrzut ekranu w Androidzie...
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2012-11-03 09:36, Marek pisze:

    > A skąd wiesz, ze nic się nie dzieje? Dlaczego zakładasz ze na ekranie po
    > zdobieniu zrzutu "ma coś się dziać"? Przeszukaliscie /mnt/sdcard czy nie
    > pojawił się nowy (katalog)/plik?

    HTC sygnalizuje dźwiękiem zrzut. Może Desire jest za stare żeby mieć
    włączone zrzuty, ja używałem go ze zmodyfikowanym oprogramowaniem :) A
    późniejsze HTC miały już firmowo wbudowaną taką opcję :)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which

  • 32. Data: 2012-11-03 12:43:57
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <f...@f...com> wrote in message

    > A skąd wiesz, ze nic się nie dzieje? Dlaczego zakładasz ze na ekranie po
    > zdobieniu zrzutu "ma coś się dziać"? Przeszukaliscie /mnt/sdcard czy nie
    > pojawił się nowy (katalog)/plik?

    No cóż, tu mnie masz - w moim iPhone po wywołaniu tej sekwencji
    klawiszy następuje dźwięk migawki i płynne rozjaśnienie do białości
    ekranu symulujące w zabawny sposób lampę błyskową... Wiesz bez
    najmniejszych nawet wątpliwości, że nacisnąłeś dobrze sekwencję
    klawiszy!
    W jego HTC nic takiego się nie działo - dostawaliśmy za każdym
    razem reakcję taką, jaką dostaje się po naciśnięciu jednego guzika:
    czy to guzik power czy home czy volume down - widać było na ekranie
    reakcję na naciśnięcie tylko jednego (albo menu, albo home screen, itp),
    więc myśleliśmy że nic nie zadziałało ale do obrazków nie zaglądnęliśmy
    faktycznie - mój błąd... trzeba było zaglądnąć.

  • 33. Data: 2012-11-03 12:45:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> wrote in message

    > HTC sygnalizuje dźwiękiem zrzut. Może Desire jest za stare żeby mieć
    > włączone zrzuty, ja używałem go ze zmodyfikowanym oprogramowaniem :)
    > A późniejsze HTC miały już firmowo wbudowaną taką opcję :)

    Mieć włączone? Można to sobie samemu włączyć czy miałeś na myśli
    "mieć włączone" przez producenta w fabryce lub dopiero po zrootowaniu?

  • 34. Data: 2012-11-03 12:55:03
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2012-11-03 12:45, Pszemol pisze:

    > Mieć włączone? Można to sobie samemu włączyć czy miałeś na myśli
    > "mieć włączone" przez producenta w fabryce lub dopiero po zrootowaniu?

    Nie pamiętam jak jest w Desire niemodyfikowanym. W Sensation po prostu
    działa.

  • 35. Data: 2012-11-03 21:48:35
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 3 Nov 2012 06:43:57 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:
    > No cóż, tu mnie masz - w moim iPhone po wywołaniu tej sekwencji

    Rozumiem, ze należysz do tej grupy użytkowników telefonów, którym
    przy tapnieciu w ekran musi towarzyszyć dźwięk kliknięcia, przy
    kopiowaniu muszą przez ekran przelatywać animowane kartki papieru a
    każdemu zrobionemu zdjęciu musi towarzyszyć dźwięk migawki, której
    telefon nie posiada :-)?

    --
    Marek

  • 36. Data: 2012-11-03 22:44:51
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Marek <f...@f...com> wrote:

> [...]
    > zrobionemu zdjęciu musi towarzyszyć dźwięk migawki, której telefon nie posiada :-)?

    Nie, należęu do tej grupy użytkowników telefonów, którym miło jest gdy user
    interface daje jakiś jasny i jednoznaczny feedback przyjęcia polecenia.

    A Ty należysz do tej grupy użytkowników telefonów, którym podoba się to, że
    muszą zgadywać: zadziałało/nie zadziałało?

  • 37. Data: 2012-11-04 11:42:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 03 Nov 2012 21:48:35 +0100, Marek napisał(a):
> [...]
    > kopiowaniu muszą przez ekran przelatywać animowane kartki papieru a
    > każdemu zrobionemu zdjęciu musi towarzyszyć dźwięk migawki, której

    Ale Marku to ma druga strone medalu - stukasz w ekran i nic ?
    Tak kompletnie nic ? To przeciez stukniesz drugi raz, i trzeci, a kiedys
    sie nauczysz, bedziesz stukal raz, az sie okaze ze nie zadzialalo.

    Jakas prosta sygnalizacja powinna byc ..

    J.

  • 38. Data: 2012-11-04 14:42:29
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > sie nauczysz, bedziesz stukal raz, az sie okaze ze nie zadzialalo.
    >
    > Jakas prosta sygnalizacja powinna byc ..

    Są ludzie co krytykują aby krytykować, tu - zupełnie bez wyobraźni...

  • 39. Data: 2012-11-04 20:57:33
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 4 Nov 2012 13:42:29 +0000 (UTC), Pszemol <P...@P...com>
    wrote:
    > Są ludzie co krytykują aby krytykować, tu - zupełnie bez
    wyobraźni...

    A od kiedy u Ciebie takie autorefleksje o sobie? Chociaż lepiej późno
    niż wcale :-).

    --
    Marek

  • 40. Data: 2012-11-04 21:03:08
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 4 Nov 2012 11:42:00 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Jakas prosta sygnalizacja powinna byc ..

    Nie mam nic przeciwko, aby była sygnalizacja, wręcz przeciwnie.
    Chciałem tylko poznać preferencje Pszemola w tej kwesti.

    --
    Marek