  • 11. Data: 2012-10-29 17:17:03
    Temat: Re: Zrzut ekranu w Androidzie...
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2012-10-29 16:48, kakmar pisze:

    > Było zawsze przez ADB, a że dziennikarze od recenzji sprzętu jojczyli,
    > że się muszą "narobić" żeby dodać obrazki, to w końcu dodali do menu.

    Screeny przydają się nie tylko dziennikarzom i nie zawsze jest możliwe
    zrobienie ich przez ADB.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which

  • 12. Data: 2012-10-29 18:23:21
    Od: W <w...@w...pl>

    kakmar wystukał, co następuje:

    > Było zawsze przez ADB, a że dziennikarze od recenzji sprzętu jojczyli,
    > że się muszą "narobić" żeby dodać obrazki, to w końcu dodali do menu.

    Zawsze noszę laptopa w kieszeni, żeby w środku lasu jak mnie najdzie
    potrzeba móc zrobić tego co mam na wyświetlaczu... =,=

  • 13. Data: 2012-10-30 04:28:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kakmar" <k...@g...com> wrote in message

    > Było zawsze przez ADB, a że dziennikarze od recenzji sprzętu jojczyli,
    > że się muszą "narobić" żeby dodać obrazki, to w końcu dodali do menu.

    Z pewną nieśmiałością zapytam... co to takiego ADB?

  • 14. Data: 2012-10-30 04:32:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > I nie trzeba jednocześnie lizać ekranu stojąc na głowie?
    > Niesamowite, opsss, amazing...

    Nie rozumiem dowcipu... Śmieszy Cię, że iOS ma zaimplementowaną
    bardzo przydatną funkcję w bardzo prosty i przyjazny sposób gdy
    tymczasem Android niczego podobnego nie ma w systemie i trzeba
    liczyć na to, co dodał coś od siebie lub nie dodał procudent telefonu?

    > Zależy od systemu, w CM 10 można soboie włączyć jako opcję
    > w menu przycisku włączania/wyłączania telefonu.

    No ale skoro screen shot wymaga naciśnięcia guzika i potem
    wybrania czegoś z menu, to znaczy że to menu zasłoniło ekran,
    a więc zrzut ekranu jest niejako sztuczny... Mało tego - cały
    szkopół czasem w tym, aby zrobić screenshot czegoś, co się
    szybko zmienia - w moim przypadku jest to wiadomość z błędem
    która znika z ekranu w ciągu półtorej sekundy (tak na oko).
    Nie bardzo sobie wyobrażam aby nacisnąć guzik power
    i zdążyć wybrać pozycję z menu zanim zniknie taki komunikat...

    ellular-version

    > Ty nie kompinuj tylko wpisz se do google, screenshot android,
    > albo zapytaj siri.

    Nie mam Siri.

  • 15. Data: 2012-10-30 04:32:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> wrote in message
    ellular-version

    > We wszystkich HTC jest Power+Home

    Dzięki. Poproszę go aby zrobił zrzut ekranu...

  • 16. Data: 2012-10-30 09:25:06
    Od: "Wojciech Sura" <s...@s...op.pl>

    W dniu 30.10.2012 o 04:32 Pszemol <P...@p...com> pisze:
> [...]
    > Nie bardzo sobie wyobrażam aby nacisnąć guzik power
    > i zdążyć wybrać pozycję z menu zanim zniknie taki komunikat...

    To zrób zdjęcie wyświetlacza w momencie wystąpienia błędu zamiast robić
    niepotrzebne problemy.

    Uprzedzając odpowiedź: tak, da się zrobić screenshota. Tylko po co, skoro
    można o niebo łatwiej?

    Pozdrawiam -- Spook.

  • 17. Data: 2012-10-30 10:28:28
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 30.10.2012 Pszemol <P...@P...com> napisał/a:

> [...]
    > tymczasem Android niczego podobnego nie ma w systemie i trzeba
    > liczyć na to, co dodał coś od siebie lub nie dodał procudent telefonu?

    Wszystko pomieszałeś, tych przydatnych nie ma, jest tylko część
    koniecznych i sporo nieprzydatnych. Owszem w androidzie aż tak źle
    nie jest, nawet można powiedzieć, że robi się coraz znośniej.

    > No ale skoro screen shot wymaga naciśnięcia guzika i potem
    > wybrania czegoś z menu, to znaczy że to menu zasłoniło ekran,
    > a więc zrzut ekranu jest niejako sztuczny...

    Napisz o tym koniecznie coś więcej.

> [...]
    > Nie bardzo sobie wyobrażam aby nacisnąć guzik power
    > i zdążyć wybrać pozycję z menu zanim zniknie taki komunikat...

    Patrz, a mogli dać do tego dedykowany klawisz, byłoby jeszcze łatwiej,
    w nagłej potrzebie.

    > Nie mam Siri.

    Ale co się stało? Nie wytrzymała i odeszła? Tak bez słowa? Chcesz
    o tym porozmawiać?

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 18. Data: 2012-10-30 11:31:09
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 29.10.2012 Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl> napisał/a:

    > Screeny przydają się nie tylko dziennikarzom i nie zawsze jest możliwe
    > zrobienie ich przez ADB.

    Hę, no przy produkcji apek, dokumentacji do nich, wygodniej zrobić z emulatora,
    pozostają testerzy (ale to bez logów nie ma sensu, więc i tak ADB), no
    i tropiciele tajemniczych, znikających komunikatów.
    Kogoś pominąłem? No może tych od projektowania UI, mogą sobie wygodniej zbierać
    materiał do kopiowania, ups... szukania inspiracji.
    To kogo pominąłem?

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 19. Data: 2012-10-30 12:01:38
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2012-10-30 11:31, kakmar pisze:

> [...]
    > Kogoś pominąłem? No może tych od projektowania UI, mogą sobie wygodniej zbierać
    > materiał do kopiowania, ups... szukania inspiracji.

    Mnie, robię czasem screeny żeby innym pokazać :)

  • 20. Data: 2012-10-30 13:28:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Wojciech Sura" <s...@s...op.pl> wrote in message
    e...

    > To zrób zdjęcie wyświetlacza w momencie wystąpienia błędu zamiast robić
    > niepotrzebne problemy.
    >
    > Uprzedzając odpowiedź: tak, da się zrobić screenshota. Tylko po co, skoro
    > można o niebo łatwiej?

    Przy pomocy lustra???
    A może ma pożyczyć aparat foto bo jego system operacyjny jest do bani?
    O niebo łatwiej nacisnąć dwa guziki na urządzeniu które technicznie
    ma wszystko czego potrzeba aby zrobić fotkę zrzutu ekranu...