    From: "Yozwig" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Zrodla niskoenergetyczne
    Date: Fri, 4 May 2012 07:17:23 +0200

    Użytkownik "Konrad Anikiel" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    n-forums@vbla14...

    >Niech się Kolega nie obrazi, ale jak Koledze się uda osiągnąć
    >10 % zamierzonychg wartości to Kolega będzie klął kazdego
    >kto się do tej klęski przyczynił, nie sądzi Kolega że świat stoi
    >w kolejce do tego zaszczytu?

    Oj chyba się nie rozumiemy ;). Ja wiem, że z mojej obecnej
    wody mam 44kW/dziennie i może nie starczyć na moje 7,5kW
    prądu a nawet na pewno nie starczy, bo jak Kolega zauważył
    sprawność tej konwersji może być znikoma.

    Chodziło mi jednak tylko, że w razie potrzeby wody mogę
    sobie doprodukować, bo to już mam opanowane, a miejsca
    na moim ranczo bardzo dużo. Poza tym samodzielna budowa
    tych urządzeń jest wysoko opłacalna do etapu gorącej
    wody.

    Więc teraz pozostaje mi się tylko martwić jaką przyjąć metodę
    konwersji energii na prąd. Dlatego nawet nie widziałem sensu
    w bilansowaniu obecnego solara. A dane które podałem są
    średnimi z praktyki (tamtego roku + poprawki drobne).

    --
    Yozwig