  • 131. Data: 2014-11-25 09:56:34
    Temat: Re: Zróbmy akcję przeciwko słupkom
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Koło mnie przed zasłupkowaniem codziennie widziałem do czego służy
    > rondo: http://goo.gl/ZOU0p6 ;-)

    No i komu przaszkadzaja te auta ?:)

    > Ulica zaś tak http://goo.gl/RdDX4D Choć akurat w czasie robienia fotek
    > samochodów dziwnie mało stoi. ;-)

    http://goo.gl/maps/lo6nl Słupki zajmuja niewiele mniej niz ten ford, a
    wystarczylo dac wyzsze krawezniki. Cena pewnie troche wyzsza ale caly
    chodnik dla pieszych. Proste ? Proste tylko trzeba miec troche oleju w
    glowie.

    > Zaopatrzenie: http://goo.gl/cgZqZ3

    Nie mamy dowodow, ze nie. A tak na powaznie to ludzie wykorzystuja
    niejednoznacznosc tego typu oznakowan.

    > Zakaz? Jaki Zakaz??? http://goo.gl/sjEyOm

    Mandat.

    > Skrzyżowanie? Nam wolno. http://goo.gl/NHdjSS

    E, przesadzasz. Jakby na pasach zaparkowal to rozumiem, wykaz troche empatii
    :)

    > Byle przed zakazem a że chodnik cały zajęty to przeca nie mój problem:
    > http://goo.gl/dyx4IJ

    Nie jest caly zajety. 1,5 m jak nic wolne.
    To wszystko sa drobiazgi bo na takich osiedlach to po uliczkach mozna nawet
    chodzic. Niestety widze, ze wystepuje tam jakis dramatyczny problem z
    parkowaniem. Niech wladze o tym pomysla zamiast stawiac wszedzie slupki.

  • 132. Data: 2014-11-25 10:07:17
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > I o nich się tu rozchodzi.

    Blagam tylko nie "rozchodzi" bo potem to przyswajam i sam wale przez to byki
    takie, ze wstyd :)

  • 133. Data: 2014-11-25 10:25:59
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-11-25, o godz. 09:56:34
    Czesław Wiśniak <c...@b...pl> napisał(a):

    > No i komu przaszkadzaja te auta ?:)

    Dokumentnie zasłaniają widoczność. Inna sprawa że po osłupkowaniu Straż
    ma problem ze złamaniem się i jeździ pod prąd.

> [...]
    > a wystarczylo dac wyzsze krawezniki. Cena pewnie troche wyzsza ale
    > caly chodnik dla pieszych. Proste ? Proste tylko trzeba miec troche

    Nie da rady. Obejrzyj ulicę od strony chodnika - tam są w każdym
    budynku co najmniej 2 wjazdy do garaży podziemnych. Nawet jak chodnik
    nie za wysoki to wjeżdżają wjazdami. Poza tym wysoki chodnik dla
    pieszego to też nie jest rozwiązanie.

    > Nie mamy dowodow, ze nie. A tak na powaznie to ludzie wykorzystuja
    > niejednoznacznosc tego typu oznakowan.

    Sam tam stawałem busem wrzuciwszy za szybę tabliczkę ZAOPATRZENIE.
    akurat ta to pozostałość po administracji która tam miał jedno z biur.
    Przenieśli się do innego budynku a tabliczka i koperta trwają
    niezmiennie. ;-)

    > E, przesadzasz. Jakby na pasach zaparkowal to rozumiem, wykaz troche
    > empatii :)

    Na pasach też parkują - na obu przejściach. Bez zwracania uwagi że
    blokują na stałe ruch na skrzyżowaniu bo robi się na tyle wąsko że dwa
    samochody się nie miną. Dodatkowo dokładnie zasłaniają przejścia dla
    pieszych. teraz to skrzyżowanie i przejścia na Jeżewskiego wyniesiono w
    górę. Ale to i tak nei powstrzymało parkowania na skrzyżowaniu i na
    przejściach.

    > Nie jest caly zajety. 1,5 m jak nic wolne.

    To akurat wrzuciłem  żeby pokazać jak wyglądało parkowanie na całej
    długości ulicy na chodniku. Niezależnie od jego szerokości. Jak
    napisałem w poprzednim poście akurat wtedy dziwnie pusto jest. Sobota?
    Niedziela? Poza tym to są sklejki z dwóch przejazdów - niektóre pojazdy
    pojawiają się i znikają zależnie od miejsca z którego się patrzy -
    zerknij na podnośnik na ulicy. ;-)

> [...]
    > nawet chodzic. Niestety widze, ze wystepuje tam jakis dramatyczny
    > problem z parkowaniem. Niech wladze o tym pomysla zamiast stawiac

    To nie są drobiazgi bo to tylko przykłady. Tak tak było codziennie
    tylko ze na chodniku samochód za samochodem na całej długości ulicy.
    Dodatkowo - mimo ograniczenia do 30 km/h trzeba tam uważać jak cholera
    na pieszych. Jak widzą ze ulica z kostki to prawie wszyscy traktują ją
    jak drogę wewnętrzną gdzie mają pierwszeństwo.

    Zdrówko

  • 134. Data: 2014-11-25 10:51:42
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-11-25 09:56, Czesław Wiśniak wrote:

> [...]
    > wystarczylo dac wyzsze krawezniki. Cena pewnie troche wyzsza ale caly
    > chodnik dla pieszych. Proste ? Proste tylko trzeba miec troche oleju w

    A piesi na ten chodnik mają wchodzić po schodach?

    > Niech wladze o tym pomysla zamiast stawiac
    > wszedzie slupki.

    Co proponujesz wyburzyć?

    Shrek.

  • 135. Data: 2014-11-25 10:59:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Czesław Wiśniak c...@b...pl ...

    > Blagam tylko nie "rozchodzi" bo potem to przyswajam i sam wale przez
    > to byki takie, ze wstyd :)

    Masz rację - bardzo przepraszam.

  • 136. Data: 2014-11-25 11:18:18
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 25 Nov 2014, Maciek "Babcia" Dobosz wrote:

    > Koło mnie przed zasłupkowaniem codziennie widziałem do czego służy
    > rondo: http://goo.gl/ZOU0p6 ;-)

    Przynajmniej jest oczywiste, że lewy migacz się na rondzie do czegoś
    przydaje: do sygnalizacji wjazdu na wysepkę ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 137. Data: 2014-11-25 11:19:51
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 2014-11-25 o 09:24, Czesław Wiśniak pisze:
    > To kto teraz bedzie tam rzadzil, politruk czy inny przewalacz ?
    > Bo u nas "analfabeci" znowu wybrali bylego politruka-przewalacza :)
    > http://tustolica.pl/dabrowski-wraca-do-wladzy-czy-po
    -pis-na-bemowie_68861

    przewalacz nieskazany nie jest przewalaczem, a PO jest jak PZPR, to
    czerwone moskiewskie swinie, partie zalozyly specsluzby PRL.

    --
    General Skalski o zydach w UB :

    tworza mowe nienawisci".

  • 138. Data: 2014-11-25 11:47:08
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > A piesi na ten chodnik mają wchodzić po schodach?

    ROTFL. Po schodach nigdy nie chodziles ? Tutaj wystarczy 1(slownie jeden)
    schodek i tak rzadko uzywany bo wiekszosc chodzi wzdluz !
    Co za leniwe spoleczenstwo, no ale jeszcze ktos spadnie z kraweznika o
    5-7cm wyzszego niz standardowy i sie polamie :) Wlasciwie te slupki to tez
    nie wiem czy takie bezpieczne dla pieszych :)?

    > Co proponujesz wyburzyć?

    Bloki :P
    Niech sie wladze tym martwia, po to sa. Tylko po co myslec, najlepiej
    postawic slupki :)

  • 139. Data: 2014-11-25 11:48:05
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-11-25, o godz. 11:18:18

    > Przynajmniej jest oczywiste, że lewy migacz się na rondzie do czegoś
    > przydaje: do sygnalizacji wjazdu na wysepkę ;)

    BTW: http://goo.gl/QaYdI6
    Niedawno o tym pisałem. Wjazd od strony Wąwozowej. Miszczowie nagminnie
    ignorują znak o ruchu okrężnym i szybkim zwodem albo w lewo albo na
    wprost po lewej stronie wysepki. Problem jak z przeciwka jadą 2-03
    samochody wyjeżdżające które stają i czekają na swoją kolej na
    Wąwozową. Co robią miszczowie skręcający w lewo? Tak!. Nie objeżdżają
    ronda - bo po co? Stają i czekają aż będą mogli zjechać pod prąd. Wjazd
    blokują ale przecież trzeba by kierownicą kręcić, kierunkowskaz
    wrzucać.. No zgroza po prostu. ;-)

    Zdrówko

  • 140. Data: 2014-11-25 11:49:35
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-11-25, o godz. 11:47:08

    > ROTFL. Po schodach nigdy nie chodziles ? Tutaj wystarczy 1(slownie
    > jeden) schodek i tak rzadko uzywany bo wiekszosc chodzi wzdluz !

    Nie niestety. Chadzają we wszystkich kierunkach a ruch spory bo jak w
    poprzek się idzie to do metra się trafia.

    Zdrówko