  • Data: 2011-03-14 19:01:35
    Temat: Re: Zostawić zimowe?
    Od: Kamil <k...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 14/03/2011 17:58, Ofka wrote:
    > Pozwolę sobie skomentować wątek w Twoim poście, bo jedno Twoje zdanie jest
    > konieczne do mojej wypowiedzi :)

    > Ha! I tu możesz mieć rację. Choć o nielubienie bym ich nie posądzała
    > (przeświadczenie o własnym uroku osobistym jakieś posiadam ;)), ale w
    > tamtej firmie zajmuję podatkami, a nie od dziś wiadomo, że księgowego się
    > nie zwalnia, księgowego się zabija... ;)
    >
    > Ale mówiąc poważnie, to oni tak naprawdę z dobrego serca. I jak widzę,
    > wielu z Was też się ku temu przychyla. Nie sądzę, że mieliby wobec mnie
    > mordercze zamiary :)

> [...]

    Bo prawda jest taka, ze normalny kierowca jadac spokojnie (czytaj: nie
    zapierdalajac 150 przez wioski mrugajac na "kapeluszy") roznicy nie
    zauwazy. Sa kraje, gdzie mozna miec legalnie nawet wszystkie cztery
    opony rozne i uwierz, ze toczac sie po miescie do pracy i z powrotem
    zadnej roznicy nie widac.

    Kamil