    From: "Pawel W." <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Zostan Czakiem Norisem
    Date: Mon, 30 Mar 2009 14:55:16 +0100

    Mateusz Ludwin wrote:

    > Ja przede wszystkim widzę od razu szum na drzewach z G9. Więc tak,
    > różnica JEST widoczna.

    Ja też dopatrywałem się szumu na tej korze i dopatrzyłem. Ale nie
    powiem, że nie kosztowało mnie to trochę wysiłku. Zresztą na większości
    zdjęć takie drobiazgi są mało istotne. Do jakichś magazynów mody itp to
    tak. Na własne potrzeby, pamiątkowe zdjęcia rodzinne - nawet te ambitne
    - uważam, że nie ma co przesadzać. Sam mam podobnego Canona - A640. I
    bardzo mi odpowiada, tym bardziej, że łatwiej go zabrać ze sobą.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.
    --
    Padł mi dysk i wszystkie moje sygnaturki poszły do cyfrowego raju :(((