  • 21. Data: 2012-02-13 21:27:37
    Temat: Re: Znowu to BMW!
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2012-02-13 19:52, P.B. pisze:
> [...]
    drzewo-n55367.html

    > Bo są rzadkością.

    No konkretnie autobus + suzuki i dwie panie to moze tak :P

    >Typowe są takie:
    > http://www.fakt.pl/BMW-rozpadlo-sie-na-pol,artykuly,
    111358,1.html
    > 23-latek, bez prawa jazdy i przecięta na pół buma.

    Nie, to sa typowe o ktorych lubia pisac dziennikarze.
    Jednak juz kiedys waldkowi gebe zamknalem jego wlasnym zrodlem takich
    linkow.

    > I kolejne:
    > http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Trzy-smiertelne-
    ofiary-wypadku-pod-Gdynia-n27923.html
    > http://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Wypadek-w-Gdyni-
    kierowca-bmw-w-stanie-ciezkim-n52348.html
    > http://gdynia.naszemiasto.pl/artykul/galeria/1112941
    ,gdynia-smiertelny-wypadek-na-ul-wielkopolskiej,id,t
    .html#fc44a0aad905c608,1,3,8

    > Takie życie: ceny gratów spadły i teraz nie golfer TDI, ale buma w skórach
    > i xenonach daje gówniażerii +50 do lansu na dzielni.

    Jestes w mylnym bledzie.
    Owszem takie sytuacje jak piszesz sa, ale wcale nie sa typowe.
    Ale idzmy za ciosem i prosze o to co mamy po kilku sekundach szukania.
    http://korki.trojmiasto.pl/Dwa-wypadki-na-obwodnicy-
    n55062.html
    http://korki.trojmiasto.pl/Zderzenie-aut-na-Podwalu-
    Grodzkim-n54838.html
    http://korki.trojmiasto.pl/Zderzenie-trzech-aut-w-Ol
    iwie-n54684.html
    http://korki.trojmiasto.pl/Wypadek-na-ul-Hutniczej-J
    edna-osoba-zginela-n54643.html
    http://korki.trojmiasto.pl/Gdynia-samochod-wjechal-p
    od-pociag-n54588.html
    http://korki.trojmiasto.pl/Wypadek-przy-Bramie-Zulaw
    skiej-n54497.html
    http://korki.trojmiasto.pl/Dachowanie-audi-na-Podwal
    u-Grodzkim-n54109.html
    http://korki.trojmiasto.pl/Smiertelne-wypadki-wokol-
    Trojmiasta-n53547.html

    I pamietam, ze byla jeszcze w sumie nie tak dawno jeszcze jedna babka co
    raczyla wjechac pod lokomotywe tez na Hutniczej, ale nie przezyla.
    Te wszystkie wypadki, ktore znalazlem sa mniej wiecej z ostatnich dwoch
    miesiecy!, a nie 4 lat.
    Idac dalej Twoim tokiem rozumowania musialbym wyciagnac wniosek, ze te
    kobiety sa wyjatkowo niebezpieczne dla siebie i otoczenia, albo Panowie
    50+ (ale nie do lansu na dzielni) w skodach czy innych lanosach. Druga
    rzecz, ze wypadkow w trojmiescie wydarzylo sie o wiele wiecej niz pisza
    o tym w gazetach, czy innych portalach. I chyba tylko BMW jest
    wyjatkiem, bo na niektorych dziala jak magnes i jak tylko sie jakies
    rozwali to ludzie mu nie przepuszcza (dziennikarz nie musi byc na
    miejscu, bo ludzie ochoczo podsylaja zdjecia).
    Zyjesz w rzeczywistosci kreowanej przez media, a te media sa tworzone
    przez ludzi, ktorzy serwuja to co spoleczenstwo z ochota lyka bez
    pomyslunku. I smialo moglbym sie zlozyc, ze jakbys zrobil uczciwa
    statystyke to BMW wcale nie bedzie przodowalo w ilosci spowodowanych
    wypadkow.

    --
    Karolek

  • 22. Data: 2012-02-13 22:13:21
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 13 Feb 2012 21:27:37 +0100, Karolek napisał(a):

    > I smialo moglbym sie zlozyc, ze jakbys zrobil uczciwa
    > statystyke to BMW wcale nie bedzie przodowalo w ilosci spowodowanych
    > wypadkow.

    Równie śmiało można założyć, że do BMW lgną jak muchy do miodu przygłupie
    szczawie, którzy potrafią tylko cisnąć z całej siły gaz:
    http://wiadomosci.wp.pl/opage,4,title,Tragedia-w-Poz
    naniu-BMW-zabilo-2-osoby-na-chodniku,wid,13974804,wi
    adomosc.html?ticaid=1dea7#opOpinie
    http://www.mmtrojmiasto.pl/256647/2009/1/18/chylonia
    -nietrzezwy-kierowca-bmw-spowodowal-wypadek?category
    =news

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 23. Data: 2012-02-13 22:13:56
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-02-13 18:16, Filip wrote:

    > Co Ty gadasz za bzdury? W pojeździe, który posiada 8 poduszek
    > powietrznych przy 40 km/h się nie zabijesz, chyba że wystąpią ku temu
    > specjalne okoliczności.

    Na przykład niezapięte pasy.

    > W tym BMW z tematu chroniła życie tylko jedna poduszka (kierowcy), bo
    > boczna nie została wstawiona po wcześniejszym dzwonie.

    Przy niezapiętych pasach to dyskusyjne jest czy poduszka więcej
    zaszkodzi, czy pomoże.

    Shrek.

  • 24. Data: 2012-02-13 22:17:05
    Od: Filip <q...@q...pl>

    W dniu 2012-02-13 22:13, Shrek pisze:

    > Na przykład niezapięte pasy.

    Bez przesady, przy tej prędkości da się przeżyć bez pasów.

    Dyskusyjne dla teoretyków.

  • 25. Data: 2012-02-13 22:26:23
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-02-13 22:17, Filip wrote:

    > Dyskusyjne dla teoretyków.

    I dlatego w nowszych autach poduszka nie strzela jak nie masz zapiętych
    pasów? No tak w fabryce teoretycy siedzą.

    Shrek.

  • 26. Data: 2012-02-13 22:31:47
    Od: Filip <q...@q...pl>

    W dniu 2012-02-13 22:26, Shrek pisze:

    > I dlatego w nowszych autach poduszka nie strzela jak nie masz zapiętych
    > pasów? No tak w fabryce teoretycy siedzą.

    Zdefiniuj słowa "nowsze auta".
    Oraz podaj niepodważalne źródło powyższych rewelacji.

  • 27. Data: 2012-02-13 22:39:50
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2012-02-13 22:13, P.B. pisze:

    > Równie śmiało można założyć, że do BMW lgną jak muchy do miodu przygłupie
    > szczawie, którzy potrafią tylko cisnąć z całej siły gaz:

    Do innych tez lgna bo sa tansze, nawet od tych starych BMW.
    Tylko roznica polega na tym, ze nawet najslabsze BMW jest juz w miare
    szybkie w przeciwienstwie to jakiegos golfa 1.6 czy innej starej meganki.
    Zatem i skutki tej samej glupoty sa czesto tez bardziej efektowne.

> [...]
    adomosc.html?ticaid=1dea7#opOpinie
    > http://www.mmtrojmiasto.pl/256647/2009/1/18/chylonia
    -nietrzezwy-kierowca-bmw-spowodowal-wypadek?category

    Teraz juz bedziemy szukac w calej Polsce wypadkow?
    Moze od razu wezmy caly swiat pod lupe ;P
    Druga sprawa, ze z latwoscia idzie nazwac glupkiem kogos kto zapierdala
    po miescie i sie rozwala na drzewie (a jak to BMW to juz nawet przyczyny
    nie sa wazne, bo kazdy juz wszystko wie ;> ), ale jakos juz tak latwo to
    tym samym ludziom nie przychodzi w przypadku kobiety wjezdzajacej pod
    pociag, czy inny autobus...

    --
    Karolek

  • 28. Data: 2012-02-13 22:44:31
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2012-02-13 22:31, Filip pisze:

    > Zdefiniuj słowa "nowsze auta".
    > Oraz podaj niepodważalne źródło powyższych rewelacji.

    Po pierwsze to w E39 w siedzeniu jest mata do wykrywania czy ktos siedzi
    na fotelu.
    Po drugie poduszka pasazera wystrzelila, za to te 6 pozostalych chyba
    nie, ale mogly nie wystrzelic bo auto nie udezylo bokiem...

    --
    Karolek

  • 29. Data: 2012-02-13 23:26:26
    Od: Filip <q...@q...pl>

    W dniu 2012-02-13 22:44, Karolek pisze:

    > Po pierwsze to w E39 w siedzeniu jest mata do wykrywania czy ktos siedzi
    > na fotelu.

    W siedzeniu pasażera, to po pierwsze.

    > Po drugie poduszka pasazera wystrzelila, za to te 6 pozostalych chyba
    > nie, ale mogly nie wystrzelic bo auto nie udezylo bokiem...

    Auto uderzyło lewym błotnikiem, było to uderzenie jak najbardziej
    boczne. Spójrz na maskę. - to po drugie.

    Po trzecie, miał wstawiony rezystor w czujnik maty obciążeniowej pasażera.

    Po czwarte, to auto nie posiadało kurtyn bocznych, bo by wystrzeliły.
    Także o czym tu mowa...

  • 30. Data: 2012-02-13 23:48:14
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2012-02-13 22:31, Filip wrote:

    > Zdefiniuj słowa "nowsze auta".

    Nowsze. I wiem, że znajdziesz tata nano, który wcale poduszki nie ma,
    ale o niczym to nie świadczy. Faktem jest, że sporo aut nie odpala
    poduszki bez zapiętych pasów. No ale to teoretycy programują, żaden nie
    wypierdolił dzwona bez zapiętych pasów:P

    > Oraz podaj niepodważalne źródło powyższych rewelacji.

    NIe chcę mi się. Nie wierzysz, twoja sprawa. Jeśli twierdzisz, że prz
    40km/h nie da się zabić, jak masz niezapięte pasy, to również twój
    problem, nie mój.

    Shrek.