  • 1. Data: 2012-02-12 15:35:16
    Temat: Znowu to BMW!
    Od: to <t...@i...pl>

    Tym razem naprawdę:
    http://www.youtube.com/watch?v=J1ex3DB_HAc

    Zerknąłem na Allegro i ten jakiś podobny:
    http://tiny.pl/hjshb

    Ale może są jakieś różnice, które przeoczyłem? Bez ironii, nie chodzi o
    to, że jeden rozbity.

    PS. W sumie nawet ze smakiem stuningowane było, nie licząc chromowanych
    ramek tablic rejestracyjnych.

  • 2. Data: 2012-02-12 19:15:46
    Temat: Re: Znowu to BMW!
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 12-02-2012 15:35, to pisze:
> [...]
    > http://tiny.pl/hjshb
    > Ale może są jakieś różnice, które przeoczyłem? Bez ironii, nie chodzi o

    Ciekawe czy to była jazda próbna...

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 3. Data: 2012-02-13 13:58:42
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 12/02/2012 18:15, DoQ wrote:

    > Ciekawe czy to była jazda próbna...

    Ile trzeba zapieprzać przez miasto, żeby z samochodu zostało coś
    takiego? Chyba że trzymał się na poxipolu i szpachli..

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 4. Data: 2012-02-13 14:06:29
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2012-02-13 13:58, kamil pisze:

    > Ile trzeba zapieprzać przez miasto, żeby z samochodu zostało coś
    > takiego? Chyba że trzymał się na poxipolu i szpachli..

    Pomysl kamilku debilku.
    Jako podpowiedz mozesz potraktowac filmy z crash testow.

    --
    Karolek

  • 5. Data: 2012-02-13 14:30:05
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 13/02/2012 13:06, Karolek wrote:

    > Pomysl kamilku debilku.
    > Jako podpowiedz mozesz potraktowac filmy z crash testow.

    Eh, zapomniałem tego idiotę wrzucić do KFa po reinstalacji czytnika.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 6. Data: 2012-02-13 14:34:19
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2012-02-13 14:30, kamil pisze:

    > Eh, zapomniałem tego idiotę wrzucić do KFa po reinstalacji czytnika.

    To mi dowaliles :P

    --
    Karolek

  • 7. Data: 2012-02-13 14:49:12
    Od: to <t...@i...pl>

    begin kamil

    > Ile trzeba zapieprzać przez miasto, żeby z samochodu zostało coś
    > takiego? Chyba że trzymał się na poxipolu i szpachli..

    Raczej sporo, bo przed przypieprzeniem raczej się hamuje...

  • 8. Data: 2012-02-13 15:17:56
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2012-02-13 14:49, to pisze:
    > begin kamil

    > Raczej sporo, bo przed przypieprzeniem raczej się hamuje...

    Ten raczej nie za wiele hamowal, co nie zmienia faktu, ze jechal za
    szybko, albo raczej za ostro. Bo ten odcinek tej drogi jest prosty jak
    strzala strzelil (do tego szeroki, bo ma 3 pasy), wiec procz predkosci
    byl inny czynnik, ktory spowodowal bliskie spotkanie z drzewem.

    --
    Karolek

  • 9. Data: 2012-02-13 16:03:16
    Od: MM <k...@g...pl>

    Dnia 13-02-2012 o 15:17:56 Karolek <d...@o...pl> napisał(a):

    > wiec procz predkosci byl inny czynnik, ktory spowodowal bliskie
    > spotkanie z drzewem.

    Małe pulsujące jajeczka.

    Kierowca ostatecznie zmarł, ze sobą wiózł dwie dziewczyny.

  • 10. Data: 2012-02-13 16:20:57
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Mon, 13 Feb 2012 16:03:16 +0100, MM napisał(a):

    > Małe pulsujące jajeczka.
    > Kierowca ostatecznie zmarł, ze sobą wiózł dwie dziewczyny.

    A poślizg rozpoczął na lewym pasie, więc prędkość musiał mieć zacną, żeby
    po przeleceniu dwóch pasów mieć jej jeszcze dość by się zabić. I do tego
    miał typowy dla sprawców takich wypadków profil: 22 lata, brak uprawnień do
    prowadzenia samochodu - jego marka to tylko wisienka na torcie.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek