  • 11. Data: 2012-02-14 20:52:14
    Temat: Re: Znowu ta marka :)
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Gotfryd Smolik news

    > Sugerujesz że powinna stracić PJ w wyniku stwierdzenia urojeń? Bo
    > jeśli ktoś NIE PATRZY czy coś jedzie, to stwierdza że NIE PATRZYŁ.
    > "Nie widziałem".
    > Bywa, błąd (gruby), ale się zdarza. Natomiast jeśli w takim przypadku
    > jak przedstawiono *wierzy*,
    > że całe zdarzenie wyglądało inaczej, *wierząc* że gość z drogi z
    > pierwszeństwem zmieniał pas, to przepraszam, ale widzę pewien problem ;)

    Wręcz przeciwnie, gdyby stwierdziła, że nie patrzyła, to byłoby to
    dziwne. Każdy zdrowy psychicznie stara się patrzeć gdzie jedzie i nie
    wjeżdża nikomu pod koła, jak go widzi. Czasem ktoś czegoś nie zauważy i
    wtedy dochodzi do stłuczki lub wypadku.

    > Sytuacja jest obiektywna, zapisana czarno na białym przez
    > kamerę (byłaby również obiektywna w innym przypadku, tyle że *my* nie
    > mielibyśmy dowodu na ustalenie prawdziwej wersji), zaś nie ma mowy o
    > "pamiętaniu", co najwyżej można mówić o "wymyśleniu".

    Film to oni obejrzeli dopiero jak przyjechała policja. I dopiero wtedy
    sytuacja stała się jasna. Po to właśnie jest policja.

    > Kobieta kłamie w tym miejscu, że nie chce prosto powiedzieć
    > że NIE PATRZYŁA kto i skąd jedzie, bo patrzyła tylko tam dokąd sama chce
    > jechać.
    > Ona *nie wiedziała* czy gość zmieniał pas, a twierdziła
    > że WIE. To jest właśnie owo kłamstwo.

    Nie prawda. Skoro włączyła się do ruchu, to sądziła, że nikt po tym pasie
    nie jedzie. Skoro się z kimś zderzyła to założyła jedyna, prawdopodobną
    jej zdaniem, sytuację. Powiedziała, że WIDZIAŁA jak ten gość zmieniał pas?

  • 12. Data: 2012-02-14 20:57:00
    Od: Matt <m...@g...com>

    On 14 Lut, 20:47, to <t...@i...pl> wrote:
    > Pewnie nie, ale co z tego? Czy ona jest głupia, to nie wiem, nie umie po
    > prostu jeszcze jeździć lub się zagapiła, zdarza się.

    Pozostaje tylko życzyć podobnego nastawienia, jak podobny egzemplarz
    przejedzie Cię kiedyś na pasach / staranuje wyjeżdżając z
    podporządkowanej bo "jest głupia, to nie wiem, nie umie po prostu
    jeszcze jeździć lub się zagapiła, zdarza się" i będzie ściemniać jak w
    tym przypadku.

    --
    Regards
    Matt

  • 13. Data: 2012-02-14 20:58:51
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Matt

> [...]
    > podporządkowanej bo "jest głupia, to nie wiem, nie umie po prostu
    > jeszcze jeździć lub się zagapiła, zdarza się" i będzie ściemniać jak w

    Ty na pewno po pół roku za kółkiem, nie mając własnego auta (ona chyba
    nie ma, skoro nie pracuje) byłeś mistrzem kierownicy.

  • 14. Data: 2012-02-14 21:02:58
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-02-2012 20:47, to pisze:
    > Pewnie nie, ale co z tego? Czy ona jest głupia, to nie wiem, nie umie po
    > prostu jeszcze jeździć lub się zagapiła, zdarza się.

    Znak stoi jak wół, sprawa oczywista a ona marnuje ludziom czas oraz
    nerwy. Ma PJ od pół roku i już taka cwana jest? A może mądra? Jak nie
    umie jeszcze jeździ to skąd ma prawo jazdy?

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 15. Data: 2012-02-14 21:06:01
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-02-2012 20:58, to pisze:
    > Ty na pewno po pół roku za kółkiem, nie mając własnego auta (ona chyba
    > nie ma, skoro nie pracuje) byłeś mistrzem kierownicy.

    Ale nie przeszkadza jej być mądrzejszą od policjanta z drogówki?

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 16. Data: 2012-02-14 21:10:06
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    to w <news:4f3abb6e$0$1220$65785112@news.neostrada.pl>:

    > begin Gotfryd Smolik news
    > Nie prawda.

    Prawda.

    > Skoro włączyła się do ruchu

    To jest nieprawda, bo nie włączyła się, tylko włączała się.

    > Powiedziała, że WIDZIAŁA jak ten gość zmieniał pas?

    Powiedziała, że zobaczyła zielone światło (nie jej) i chciała sobie
    ruszyć...

    --
    Tomasz Nycz

  • 17. Data: 2012-02-14 21:12:50
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Ale nie przeszkadza jej być mądrzejszą od policjanta z drogówki?

    Przecież on jej żadnego filmu nie pokazał, a w każdym razie na tym
    nagraniu nic o tym nie ma.

  • 18. Data: 2012-02-14 21:14:02
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Znak stoi jak wół, sprawa oczywista a ona marnuje ludziom czas oraz
    > nerwy. Ma PJ od pół roku i już taka cwana jest? A może mądra? Jak nie
    > umie jeszcze jeździ to skąd ma prawo jazdy?

    Ale ona sądziła, że gość wyjechał z rzędu aut, jak ona już była na tym
    pasie.

  • 19. Data: 2012-02-14 21:14:06
    Od: Matt <m...@g...com>

    On 14 Lut, 20:58, to <t...@i...pl> wrote:
    > Ty na pewno po pół roku za kółkiem, nie mając własnego auta (ona chyba
    > nie ma, skoro nie pracuje) byłeś mistrzem kierownicy.

    Jeżeli przez "mistrzem kierownicy" rozumiesz "kłamałem próbując
    zrzucić winę na kierowcę na którym wymusiłem" to nie, nie byłem.
    Kobieta tu ordynarnie kłamie, że już stała na pasie i dopiero wtedy
    gość w nią wjechał - to nie jest żaden brak doświadczenia na drodze.

    --
    Regards
    Matt

  • 20. Data: 2012-02-14 21:14:42
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-02-2012 21:12, to pisze:
    > Przecież on jej żadnego filmu nie pokazał, a w każdym razie na tym
    > nagraniu nic o tym nie ma.

    O czym nie ma?

    --
    pozdr. Rzędzimir