    From: LEPEK <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Znowu ronda :)
    Date: Fri, 25 Oct 2013 18:07:05 +0200

    W dniu 2013-10-23 23:48, Myjk pisze:
    > Wed, 23 Oct 2013 21:18:26 +0200, LEPEK

    > W zasadzie to jest. Już Art 3. o tym traktuje.

    Pfff... Jeśli ktoś ma ustąpić pierwszeństwa (wjeżdżając na rondo, jeżeli
    znak "ustąp..." tam stoi), to ja tu żadnego utrudniania nie widzę. To
    co, jak jadę główną drogą prosto prawym pasem, to przed każdym
    skrzyżowaniem mam zjeżdżać na lewy, bo art. 3? Bez jaj.

    > Ale jeśli siętraktuje zasady
    > wybiórczo, to oczywiście nie będzie problemu żeby sobie w kółko po rondzie
    > pojeździć. W końcu komu to cokolwiek utrudnia...

    Nie - lepiej skakać z pasa na pas na odcinku 100 m, "żeby nie utrudniać".

    > Co dwie?

    Nie wiem - łyżeczki, żmije, metafory... Jezdnie oczywiście! Jedna za drugą.

    > Oczywiście. Tylko czy to jest jakieś usprawiedliwienie do naginania
    > istniejącego, obowiązującego prawa by dać fory kierowcom którzy nie
    > potrafią się odnaleźć? Przecież ci kierowcy to jest klucz do bajzlu na
    > drogach.

    Jakiego naginania?! To ty piszesz, że w zasadzie nie ma zakazu, ale art.
    3... To nie żadne fory - są kierowcy lepsi i gorsi. Chodzi o to, żeby
    bezpiecznie dojechać do celu, bez bezsensownego stresu, a nie o
    komplikowanie i wymyślanie nowych reguł.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm